Harris ApS
København NV

Office Manager og koordinator med sans for struktur, service og detalje

Elsker du at få hverdagen til at glide for dig selv og andre? Og kan du se dig selv møde ind i et nyt, lækkert showroom beliggende i et levende område på Rentemestervej på Nørrebro og arbejde med kombinationen af mailkorrespondance, fakturering, tilbud og kundekontakt? Så håber vi, at vi kan få dig ombord i Harris – og måske endda få dig til at elske tegl lige så meget, som vi gør.

Hvem er Harris?

I 18 år har vi hjulpet arkitekter, designere og private med at vælge tegl, der får rum til at lykkes. Om det er inde eller ude, til gulv, væg eller facade. Og vores samarbejde med nogle af Europas dygtigste, familieejede teglproducenter betyder, at vi kan levere det meste.

Du kan læse meget mere om os på: https://www.harris.dk/. Vi er et mindre team ledet af Annemarie Harris, stærkt bakket op af Line, Christian og Thomas.

Vi mangler bare dig til at fuldende teamet.

Hvem er du?

Som Office Manager og koordinator spiller du en vigtig rolle når hverdagen ruller, ordrer kommer ind, tilbud skal skrives, faktureringer skal håndteres, infomailen skal besvares og telefonen ringer.

Du trives med at være vores faste spiller på hjemmebasen og med at gøre vores showroom til et hyggeligt og rart sted at møde ind for både os og vores gæster.

Du holder af at arbejde sammen med dine kolleger i et lille fællesskab, hvor vi sammen løser planlagte og uforudsete opgaver – nogle gange i et højt tempo.

Dine primære ansvarsområder:

  • Håndtere indbakken, hovedtelefonen og sikre en klar, venlig og professionel kommunikation
  • Håndtere indkomne ordrer og lave tilbud i samarbejde med os
  • Stå for fakturering
  • Være til stede i hverdagen og sikre, at showroom altid fremstår velorganiseret, indbydende og funktionelt
  • Hjælpe med at tage godt imod vores besøgende
  • Bistå med at koordinere møder og events
  • Bistå med andre administrative og koordinerende opgaver.

Hvem er du?

  • Du har et udpræget servicegen og nyder at skabe gode kundeserviceoplevelser via mail, telefon og i showroomet
  • Du har erfaring med koordinerende og administrative roller, herunder med ordrebehandling, tilbud, fakturering og kundekontakt
  • Du er selvstændig og trives med ansvar – men elsker også at være en del af et team
  • Du har teknisk snilde og er komfortabel med mailsystemer og IT
  • Du kommunikerer flydende på dansk og klart på engelsk
  • Du trives i en alsidig rolle, hvor du både skal være struktureret, detaljeorienteret og fleksibel
  • Du har en stærk sans for både mennesker og detaljer.

Du behøver ikke vide noget om tegl. Det skal vi nok få lært dig at holde af!

Og til sidst lidt om det praktiske

Dette er en fuldtidsstilling ud af vores showroom på Rentemestervej i et skønt kvarter med flere cafeer og god energi foran døren. Vi spiser frokost i nabocafeen og drikker god kaffe. Der er gratis parkeringsmuligheder i gården.

Tiltrædelse: Snarest muligt efter august.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Annemarie Harris på annemarie@harris.dk.

Vi indkalder til samtaler fra uge 34 og løbende derefter – og ansætter, så snart vi har fundet den rette.

Er du klar til at blive vores femte person på holdet, så vil vi meget gerne høre fra dig. Send din korte ansøgning og dit CV via linket nedenfor.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.