DanCenter
Rønne or Væggerløse

Relationship Manager

Direkte overordnede: Head of Home Owner Service & Process Excellence

Stillingens hovedformål

Som Relationship Manager sikrer du relationen mellem en portefølje af husejere og virksomheden. Du sørger for at husejerne oplever en ensartet holdning, kvalitet og service i alle interaktioner, ligesom du bidrager til et effektivt tværgående samarbejde på tværs af alle afdelinger.

Daglige opgaver

  • Ejerdialog, herunder sagsbehandling & pris/hus
  • Telefon- & emailbesvarelser fra husejere
  • Bookingovervågning og kalenderstyring
  • Kampagnestyring
  • Onboarding/exit af nye husejere
  • Opdatering af husspecifikke informationer
  • Genindlejning af opsagte huse
  • Tage lead på den daglige drift og sikre koordinering med centrale leverandører
  • Diverse ad hoc-opgaver

Stillingens ansvarsområder

Du skal sammen med alle teams sikre, at husejerne føler sig forbundet til virksomheden for at øge tilknytningen og dermed undgå opsigelser. Via ejerdialog og markedsovervågning sikrer du den bedste indtjening for husejeren, samtidig med at du passer på virksomheden. I det daglige sørger du for, at kontoret er præsentabelt og går forrest med det gode eksempel.

Husejere:

  • Ejerdialog
  • Gennemgang af sommerhuse/lejligheder samt efterfølgende dialog og opfølgning
  • Vejlede ejerne mhp. at optimere deres udlejning via kalender- og kampagnestyring
  • Produktændringer – opdatere lister
  • On-boarding/exit af husejere
  • Hjælp til skadessager via forsikringen
  • Bestille håndværkere
  • Sikre rengørings- og serviceopgaver for husejere

Kontor:

  • Besvare e-mails og telefoner efter opsatte mål
  • Sørge for korrekt skiltning og plakater i vinduer og døre
  • Sikre at kontoret er præsentabelt og rengjort i samarbejde med teamet
  • Opfyldning af brochurer
  • Arkivering
  • Løbende information til Marketing om, hvad sker der i lokalområdet

Diverse:

  • Diverse ad hoc-opgaver
  • Varetage andre opgaver der naturligt ligger på kontoret, også tilkommende opgaver
  • Dække ind i teamet når der er behov
  • Villig til jobrotation og tilegne dig viden om alle funktioner
  • Villig til efteruddannelse og kursusdeltagelse

Repræsentation

Relationship Managers har pligt til at bære firmatøj i alle officielle henseender.

Personprofil

  • Serviceminded og imødekommende
  • Loyal
  • Empatisk
  • Teamplayer
  • Ansvarsbevidst
  • Selvstændig
  • Ordenssans
  • Synlig person med udpræget situationsfornemmelse
  • Mødestabil
  • Præsentabel – altid brug af firmatøj
  • Hjælpsom og fleksibel i forhold til egne og andres opgaver

Generelt

Det forudsættes, at du medvirker aktivt i opbygningen og vedligeholdelsen af en positiv firmakultur og team/korpsånd samt varetager virksomhedens omdømme i lokalsamfundet. Samtidig medvirker du til, at såvel sommerhusejere som gæster tydeligt genkender virksomhedens corporate identity, og oplever DanCenter/Danland/Admiral Strand som et professionelt bureau, hvad enten du udfører service via telefon, mail eller personligt.


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.