Myextensions
Aalborg

Project Lead & Executive Assistant til hurtigt voksende international e-commerce-virksomhed

Du er ikke typen, der sidder og venter på, at andre tager teten. Du skaber struktur, samler trådene og sørger for, at ting bliver gjort – og gjort godt. Lyder det som dig? Så læs med her.

Hos Myextensions søger vi en Project Lead & Executive Assistant, som kan støtte vores CEO og øvrige ledelse, og samtidig sikre fremdrift i vigtige projekter på tværs af organisationen. En rolle til dig, der elsker struktur, handlekraft – og at gøre en forskel. Du bliver en vigtig støtte til direktionen, der i dag består af CEO, COO, CMO og Head of Finance & Business Analytics. Der vil dog primært være fokus på din støtte til vores CEO & Founder Cate Klyvø.

Projektstyrende wing(wo)man

Som Project Lead & Executive Assistant får du ansvaret for at lede og koordinere strategiske projekter, sikre fremdrift og opnåelse af vores målsætninger. Du bliver en betroet partner for vores CEO & Founder, Cate Klyvø, og din rolle vil være essentiel for at støtte virksomhedens fortsatte vækst og succes. Derudover vil du få et vigtigt ansvar i at facilitere implementeringen af virksomhedens strategi.

Dine opgaver, som kommer til at spænde bredt, vil bl.a. inkludere:

  • Lede og koordinere centrale projekter på tværs af organisationen – fra research og planlægning til opfølgning og rapportering
  • Facilitere implementeringen af virksomhedens strategi - via den anvendte OKR-metode (Objectives & Key Results)
  • Drive egne projekter samt praktiske og administrative opgaver
  • Udarbejde beslutningsoplæg, analyser og præsentationer for CEO og ledelsen
  • Assistere med opgavestyring og mødeforberedelse for CEO
  • Håndtere kommunikation og information på vegne af CEO

Hvad kendetegner dig?

Da denne rolle bevæger sig på højt niveau med et stort selvstændigt ansvar, leder vi efter en person med minimum 5 års erhvervserfaring, der har arbejdet med projektledelse, processtyring og ledelse.

Det vil være en fordel, om du har erfaring fra en mindre organisation – gerne e-commerce, hvor du derigennem har været vant til at påtage dig mange forskelligartede opgaver.

Uddannelsesmæssigt forventer vi en højere videregående uddannelse, som kunne være indenfor eksempelvis cand.merc.marketing/kommunikation, Digital business management, Business admin., eller andet relevant. Gerne suppleret med uddannelse eller kurser indenfor projektledelse og/eller ledelse.

For at få succes i denne stilling er det særligt vigtigt, at du formår at skabe et struktureret overblik, er velorganiseret og detaljeorienteret.

Du er desuden formentlig kendetegnet af følgende:

  • Du har et digitalt mindset og gerne bekendt med Google Workspace, Monday.com og AI som værktøjer.
  • Du er en dygtig kommunikator, som kan formidle klart og tydeligt på alle niveauer.
  • Du er god til at forenkle kompleks information og omsætte den til konkrete handlinger med fokus på udførelse og opfølgning.
  • Du er ansvarlig, disciplineret, målrettet og handlekraftig.
  • Du har en bred kommerciel og organisatorisk forståelse.
  • Du trives i en koordinerende funktion med mange bolde i luften.
  • Du tilegner dig hurtigt viden og skaber det store overblik uden at misse detaljen. Og du er god til at forenkle og formidle denne viden videre, omsætte det til konkrete tiltag og sikre eksekvering samt opfølgning.
  • Du har en positiv og optimistisk indstilling som grundlag for dit arbejde.
  • Du skal kunne begå dig på både engelsk og dansk på forretningsniveau.

Hvad tilbyder vi?

En mulighed for at arbejde helt tæt med ledelsen og få betydelig indflydelse i en virksomhed i vækst. Du bliver en del af et dedikeret team med højt tempo, stærkt værdigrundlag og klare ambitioner. Du får ansvar, indflydelse og mulighed for både faglig og personlig udvikling, samt en løn der matcher dine kompetencer og erfaring.

Spørgsmål?

Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakt CEO Cate Klyvø på 2614 7093.

Ansøgning

Du skal ansøge online på JobIndex, hvor du bedes uploade CV og ansøgning. Ansøg via knappen "Ansøg".

Deadline for ansøgning er den 15. august. Samtaler finder sted i 2. halvdel af august, og vi forventer, at du kan starte i stillingen senest 01. oktober 2025.

Om Myextensions

Myextensions er en dansk e-commerce virksomhed med hovedkontor i Aalborg. På få år har virksomheden skabt stærke markedspositioner og er i dagtil stede i Danmark, Sverige, Tyskland, Holland og senest Polen – og den internationale ekspansion fortsætter. Med en solid økonomisk base og en ambitiøs vækststrategi sigter Myextensions efter at blive Europas førende brand inden for alternative hårløsninger - extensions og parykker.

Læs mere på www.myextensions.dk

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.