
Engageret økonomimedarbejder – 28 til 37 timer
Vi søger en selvstændig og ansvarsbevidst økonomimedarbejder til vores økonomiafdeling, hvor du vil blive en vigtig del af et lille team.
Du får en plads i et uformelt og inkluderende arbejdsmiljø, hvor gode kolleger og et stærkt socialt fællesskab er i højsædet.
Vi tror på, at trivsel skaber de bedste resultater, og du vil hurtigt opleve en uformel omgangstone, stor fleksibilitet og medindflydelse i hverdagen.
Du vil få selvstændigt ansvar for en række faste daglige arbejdsopgaver indenfor bl.a.:
- Bogføring
- Afstemninger
- Debitorer, herunder rykning for betalinger
- Kreditorstyring (danske og udenlandske kreditorer), herunder betalinger
Vi tilbyder:
- En fastansættelse med attraktive ansættelsesvilkår
- Gode arbejdstider og mulighed for fleksibilitet/remote arbejde
- Konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer
- Pension og sundhedsforsikring
- Muligheder for faglig og personlig udvikling
- Kurser og efteruddannelse
- Mulighed for at vokse med virksomheden
- Gode kolleger og et stærkt socialt fællesskab
- Sociale arrangementer og uformel omgangstone
- Personaleforening
- Morgenmad og frokostordning + frugt og kaffe
- Centralt beliggende kontor/fabrik med gode transportmuligheder
- Moderne arbejdsfaciliteter og it-udstyr
- En arbejdsplads med fokus på bæredygtighed og social ansvarlighed
Profil:
Det er vigtigt, at du trives med at arbejde systematisk og omhyggeligt med de daglige bogholderiopgaver.
Du brænder derfor for, at dit arbejde er gennemarbejdet og i orden, og betegner dig selv som en hjælpsom og god kollega med en positiv indstilling, samt besidder gode samarbejdsevner.
Kvalifikationer:
Du er fortrolig med ERP-systemet Business Central. Erfaring med Navision kan også være et alternativ.
Du er regnskabsuddannet og har min. et par års erfaring med bogholderi.
Det er vigtigt, at du kan begå dig på engelsk i skrift og tale.
Arbejdssted:
Messingvej 23, 8940 Randers SV
Tiltrædelse:
Hurtigst muligt
Ansøgning:
Indsendes inkl. CV til Morten Hart Johansen inden 28. juli 2025 på e-mail til morten@pharma-tech.dk.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Kort om Pharma-Tech A/S
Pharma-Tech A/S er en danskejet plastemballage virksomhed i kraftig vækst, som eksporterer til det meste af Europa.
Vores primære produkt er blæsestøbt- samt strækblæst emballage og vi har mere end 400 forskellige emner, som vi producerer i vores produktionsfaciliteter i Randers. Vi producerer under ISO standarderne 15378, 9001 samt har miljøcertificeringen ISO14001.
Vi er lagerførende på mange af vores standardvarer og det indbefatter ligeledes et stort udvalg i låg og kapsler, som vi køber fra samarbejdspartnere i Danmark, Europa og Fjernøsten.
Du kan finde flere informationer om Pharma-Tech A/S på www.pharma-tech.dk