Kennedys Advokatpartnerselskab
København V

Advokatsekretær til Kennedys i København

Har du erfaring med minretssag, retssagsbehandling, general support af advokater og har du lyst til at arbejde på et mindre advokatkontor, som er en del af en stor og global advokatvirksomhed, hvor du kan få lov til at afprøve dine skjulte talenter?

Vores erfarne advokater har brug for din hjælp og support til at løse en række forskellige opgaver i forbindelse med behandling af retssag på minretssag og på voldgiftsportalen.

Herudover har vi også brug for hjælp til andre administrations- og økonomiopgaver og, hvis du har mod på det, til eventkoordinering og mindre forretningsudviklingsopgaver.

Du får din egne ansvarsområder, som blandt andet vil bestå af:

  • Support af kontorets advokater
  • Alt der har med minretssag at gøre
  • Korrekturlæsning og andre forefaldende, sagsrelaterede opgaver
  • Oprettelse, udarbejdelse og afsendelse af sagsfakturaer
  • Alt administration i forbindelse med klienter og sager inkl. processer og procedurer

Vi sætter pris på, at du:

  • har erfaring som advokatsekretær fra et advokatkontor,
  • har nogen erfaring med retssagsbehandling, inklusiv brug af minretssag,
  • er en habil bruger af Office-pakken,
  • kan færdes forholdsvist ubesværet i forskellige it-systemer
  • behersker engelsk i skrift og tale.
  • kan lide at løse forskelligartede opgaver på tværs af funktioner

Som person må du gerne trives med at arbejde selvstændigt og undertiden under pres. Det vil heller ikke gøre noget, hvis du har et glimt i øjet og har lyst til at deltage i vores fællesfrokoster og en gang i mellem i vores fredagsbarer.

Om din arbejdstid skal være fuldtid eller deltid finder vi ud af sammen med dig. Det samme med din løn og din startdato, som vi håber kan blive senest til oktober 2025.

Samtaler afholdes i sidste halvdel af august, så du kan forvente at høre fra os i første halvdel af august. Send dog gerne din ansøgning nu til: reception.copenhagen@kennedyslaw.com

Hvis du har spørgsmål til, hvem vi er, eller måske ønsker flere detaljer om, hvad det vil sige at være Advokatsekretær hos Kennedys, så er du meget velkommen til at kontakte Jennie Tost, jennie.tost@kennedyslaw.com, som tidligere har været advokatsekretær hos os og nu er vores Office Manager.


Kennedys Advokatpartnerselskab blev etableret i 2016 som en del af Kennedys LLP, der er en global virksomhed med hovedkontor i London. Vores advokater er specialiseret indenfor forsikrings- og erstatningsret. Vi har adresse på Regnbuepladsen i København og vi er 7 advokater, en advokatfuldmægtig, en studerende, en receptionist og en office manager. På globalt plan er vi i Kenneds over 2.900 medarbejdere fordelt på 46 kontorer i 19 lande.