Winncare Nordic ApS
Korsør

Kundeservicekoordinator

Har du en skarp sans for koordinering og et stort servicegen? Vi søger en kundeservicemedarbejder, som også kan tage ansvar for planlægning af service- og montageopgaver. Bliv en del af vores team, hvor du får mulighed for at sikre, at vores kunder får den bedste oplevelse.

Vi er et team i en rivende udvikling, der har ansvaret for Danmark. Vi har et tæt samarbejde, hvor den gode stemning, herunder åben, ærlig og tydelig kommunikation, er altafgørende for vores trivsel og succes.

Som kundeservicekoordinator bliver du en del af et engageret team i Danmark, som brænder for vores produkter og kunder. Du vil være kundeserviceansvarlig for en værditilførende portefølje af produkter til hospitaler, plejehjem og hjemmepleje i Danmark. Du får muligheden for at hjælpe patienter, borgere og sundhedspersonale til en bedre hverdag.

I denne rolle vil du både supportere kunder med spørgsmål og vejledning. Det er en stilling, hvor struktur og god kommunikation er nøglen til succes. Du vil have tæt kontakt til kunder, montører og kolleger, og sikre at vores service- og montageprocesser forløber gnidningsfrit.

Du vil i tæt samarbejde med vores Business Operations Manager være med til at vedligeholde og videre udvikle vores serviceapp som danner grundlag for planlægning og fakturering.

Dine opgaver omfatter bl.a.:

  • Besvarelse og håndtering af kundehenvendelser via telefon og mail.
  • Koordinering af service- og montageopgaver.
  • Sikring af, at kunderne informeres om leveringsstatus, ændringer og opdateringer.
  • Opdatering af kundedata og vedligeholdelse af CRM-system.
  • Koordinering af ordrer og leverancer med lager, herunder restordre.
  • Være serviceminded, fleksibel og løsningsorienteret med fokus på kvalitet.

Kvalifikationer:

  • Stærke erfaringer med kundeservice og koordineringsopgaver.
  • Stærke kommunikationsevner og evne til at skabe positive kundeoplevelser.
  • Stærk organisatorisk sans og evne til at holde overblik i en travl hverdag.
  • Godt overblik og evne til at arbejde struktureret i en travl hverdag.
  • Stærke IT-kompetencer, herunder CRM og Office-pakken.

Vi søger dig, som:

  • Er drevet af og motiveres ved at opfylde kundens behov og sætter en ære i en tæt og tillidsfuld relation til kunden.
  • Har evnen til at arbejde selvstændigt og med en høj personlig drivkraft og vindende indstilling.
  • Har kundeserviceerfaring og erfaring med ruteplanlægning.
  • Er dynamisk, hands-on og resultatorienteret.
  • Har evnen til at opbygge netværk og relationer til de relevante interessenter.
  • Trives med at udvikle sig og præsentere overfor andre.
  • Gerne har teknisk indsigt/flair.

Som medarbejder hos Winncare Nordic bliver du en del af:

En spændende arbejdsplads i udvikling, som opererer globalt med nogle af markedets absolut bedste produkter. Vi er et velfungerende team på ca. 30 medarbejdere i Danmark, der arbejder målrettet og brænder for vores job og den helhed, vi alle er en del af.

Arbejdspladsen er kendetegnet ved lang anciennitet blandt medarbejderne, som nyder en uformel omgangstone og samtidig arbejder professionelt og seriøst ud fra et fælles ønske om at levere det ypperste.

Vi værdsætter det gode humør med respekt for andre og vi værdsætter gode initiativer og giver plads til dem, der kan og vil.

Interesseret?

Hvis ovennævnte lyder spændende og du har de beskrevne kvalifikationer, glæder vi os til at modtage din ansøgning og CV, som skal sendes pr. e-mail til hr@winncare.dk, hvortil eventuelle spørgsmål også kan også sendes til.

Ansøgningerne behandles pr. 1 september 2025, så send din ansøgning senest den 31. august 2025. Forventelig ansættelsesstart pr. 1 november 2025

Hvis du føler, at du har, hvad der skal til, ser vi frem til at høre fra dig.