
Head of Operations, SBK
KOBAJ søger en stærk profil med struktur, ansvarlighed og kommerciel tæft til at lede og videreudvikle vores produkt Sold by Kobaj (SBK). Stillingen kombinerer vinbranchen, partnerskabsledelse og abonnementsbaseret forretning – med mulighed for at sætte et markant aftryk i en virksomhed i vækst.
Primære arbejdsopgaver:
Medarbejderens primære arbejdsopgaver er at lede drift, salg og udvikling af selskabets produkt Sold by Kobaj. Med udgangspunkt i den nuværende økonomi i selskabet, erfaringer fra Sold by Kobaj salgsarbejdet samt forventninger til vækst B2C og B2B, er der aftalt et pejlemærke om onboarding af 10 nye partnerskaber med gårde per måned resten af 2025.
Det indgår i arbejds- og ansvarsområder at:
- Drifte og udvikle SBK-modellen – herunder så sortiment passer med kundernes efterspørgsel.
- Sikre, at vingårdene har en god kundeoplevelse – herunder rettidig rapportering og betalinger.
- Bidrage effektivt til at minimere churn i subscription renew fra andet halvår 2025 – herunder gennem aftag fra SBK-lager.
Samarbejde og ledelse:
Samarbejdet med team som Head of Operations, SBK indebærer:
- At fastholde et produktivt, tillidsbaseret, motiverende og udviklende jobmiljø for de øvrige ansatte i KOBAJ.
- At lede arbejdet i teamet for SBK-salg, onboarding, shipping, rapportering, betalinger, restocking og renewals.
- At indgå i et ledelsesteam med selskabets direktør med henblik på at sikre en sammenhængende og effektiv organisation på tværs af indkøb, salg og administration – og bevægelse mod selskabets overordnede strategi og mål.
Din profil:
Stillingen kræver en høj grad af tilpasningsdygtighed i et ofte udfordrende forretningsmæssigt landskab. Det forventes, at medarbejderen aktivt omfavner skiftende udfordringer og søger nye muligheder inden for sine ansvarsområder samt på tværs i selskabet. Du skal kunne møde vinbønder og strategiske partnere med pondus og formidle SBK-modellen troværdigt og overbevisende.
Reference:
Medarbejderen refererer til den administrerende direktør, Alexander Kidd.
Arbejdstid:
Den normale arbejdstid er 37,5 timer ugentligt, eksklusiv frokostpause af en halv time.
Der må forventes arbejde i weekender i peak-perioder (events m.m.).
Der tilbydes flekstid – arbejdstid placeres typisk i tidsrummet kl. 6–18 på hverdage.
Merarbejde forventes i rimeligt og nødvendigt omfang – uden særskilt betaling.
Deltagelse i møder, kurser og events uden for normal arbejdstid kan forekomme.
Mulighed for hjemmearbejde op til 2 dage pr. uge.
KOBAJ er en vinplatform i vækst, som forbinder danske, svenske og tyske vinelskere med unikke vinbønder fra hele verden. Vi gør det muligt for kvalitetsbevidste forbrugere at få adgang til vine, der ellers sjældent finder vej til detailhandlen – og for vinbønderne at få direkte adgang til nye markeder via en fair og transparent model.
Vi er et lille, dedikeret team, der driver KOBAJ som en moderne startup – med masser af ansvar, fællesskab og tempo. Vi hjælper hinanden med alt fra strategisk udvikling til at pakke vin og tage telefonen, når det brænder på. Vores vision er at skabe Europas mest tillidsbaserede vinfællesskab, hvor både vinbønder og kunder oplever ærlighed, passion og kvalitet i alt, hvad vi gør.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.