
Supply Chain Coordinator
Arbejdssted: Tune Erhvervspark, Tune Parkvej 5, Tune (fra 1/9-2025)
Stillingstid: Fuldtid (37 timer)
Tiltrædelse: Snarest muligt
Ansøgningsfrist: Løbende ansættelse – samtaler afholdes løbende
Ansøgning sendes til:
hello@gunnartstrom.com - mærk emnefeltet: Supply Chain Coordinator
Er du typen, der elsker at få ting til at ske – sammen med andre?
Har du erfaring med ordrestyring og brænder for at holde styr på detaljerne og har hjertet med på arbejdet? Så er det dig, vi søger!
Om stillingen
Vi søger en struktureret og engageret Supply Chain Coordinator til vores team, der arbejder med kundetilpassede træprodukter.
Som Supply Chain Coordinator får du ansvaret for at koordinere og optimere hele ordre flowet – fra ordrebekræftelse til levering – og sikre, at vores produkter leveres til tiden og i overensstemmelse med kundernes forventninger.
Stillingen indebærer daglig dialog med både kunder og leverandører, og du bliver et centralt bindeled mellem salg, indkøb og bogholderiet. Du spiller en vigtig rolle i at sikre, at vores ordreeksekvering forløber smidigt og som aftalt, gennem et tæt samarbejde med både kollegaer og eksterne partnere.
Hos os får du mulighed for både faglig og personlig udvikling i en virksomhed med korte beslutningsveje, et stærkt fællesskab og tydelige værdier.
Dine primære opgaver
- Planlægning og oprettelse af ordrer
- Ordrestyring, inkl. koordinering og opfølgning med kunden og leverandøren
- Bestilling af transporter og håndtering af eksport og import dokumenter
- Fakturering af ordrer og bogføring af købsfakturaer
- Opdatering af produktdokumentationer i samarbejde med salg
- Ansvarlig for registrering og indrapportering til myndigheder
- Ansvarlig for virksomhedens indgående e-mails
Din profil
Du er struktureret, detaljeorienteret, service mindet og arbejder proaktivt. Du trives i et teammiljø med fokus på fællesskab og samarbejde – og kan samtidig tage ansvar og arbejde selvstændigt. Du har gennemslagskraft, og er god til at samarbejde med dine kollegaer.
Vi forestiller os, at du har:
- Erfaring med ordrestyring
- Erfaring med ERP-systemer – gerne Dynamic 365 BC
- Gode kommunikationsevner på dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt
- Kendskab til bestilling af transporter og håndtering af transport dokumenter vil være en fordel
- Evne til at holde overblik og prioritere i en travl hverdag
Vi tilbyder
- Et alsidigt job i en vækstorienteret og bæredygtig virksomhed
- Et stærkt team og et uformelt arbejdsmiljø med høj faglighed
- Stor frihed og ansvar i din hverdag
- Gode personaleforhold med pension, sundhedsforsikring og fleksible arbejdstider
- Et grundigt introduktionsforløb ved opstart
Om Gunnar T Strøm Danmark
Gunnar T. Strøm Danmark A/S er en handelsvirksomhed med speciale i træ – et naturligt og bæredygtigt materiale. Vi arbejder tæt sammen med udvalgte leverandører og et bredt udvalg af kunder over hele verden – primært Europa og har stort fokus på dokumentation, ansvarlighed og grøn omstilling i hele værdikæden.
Ansøgning sendes til: hello@gunnartstrom.com - mærk emnefeltet: Supply Chain Coordinator
Læs mere: www.gunnartstrom.com.