
Engageret beskæftigelseskonsulent indenfor sygedagpengeområdet
Til vores afdeling i København søger vi til en ny opgave en beskæftigelseskonsulent. Vi søger dig, som brænder for området og vil være med til at hjælpe sygemeldte tilbage i job.
Om indsatsen
Den enkelte borger er i centrum, og får i vores forløb relevant og målrettet afklaring, opkvalificering og vejledning, som understøtter målet om tilbagevenden til job eller start på uddannelse.
Vi arbejder hele vejen rundt om den sygemeldte, der kan have forskellige sundhedsmæssige udfordringer. Vi støtter også i forhold til bolig, økonomi, misbrug og sociale/personlige problemstillinger, når det er en udfordring.
Om jobbet
Som beskæftigelseskonsulent er du ansvarlig for borgernes beskæftigelsesrettede forløb, og skal derfor kunne håndtere en bred vifte af arbejdsopgaver. Din primære opgave vil være at sikre borger et godt forløb med et indhold, som giver mening for den enkelte. Det betyder ugentlige individuelle samtaler, samt et drive i forhold til at skabe og etablere jobåbninger til borgerne i samarbejde med vores virksomhedskonsulenter.
Du bliver en del af et velfungerende team med erfarne og dygtige medarbejdere. Der er sjældent to dage, som er ens. Dine arbejdsopgaver er mangeartede, og der er behov for fleksibilitet og omstillingsparathed i dit daglige arbejde.
Om dig
Vi søger en medarbejder som:
- Er ressourceorienteret og har fokus på kompetencer og muligheder.
- Er lyttende, empatisk og god til at danne relationer.
- Gerne har erfaring, eller interesse for etablering af ordinære jobs, lønnede timer, virksomhedspraktik.
- Har en naturlig evne til at skabe virksomhedsnetværk.
- Har gode kompetencer inden for skriftlig og mundtlig formidling.
- Er dygtig administrativ og kan holde hovedet koldt i pressede situationer.
- Kan arbejde selvstændigt, systematisk og målrettet.
- Har flair for IT- og let kan sætte sig ind i vores IT-administrative systemer.
Vi opfordrer dig også til at søge stillingen, hvis du er nyuddannet socialrådgiver eller akademiker og er engageret i området.
Om organisationen
I Servisio har vi et stærkt fokus på at skabe job og uddannelse, og understøtter, at alle finder sin plads på arbejdsmarkedet. Vi har hovedsæde i København og en afdeling i Århus. Servisio er en privat virksomhed, med højt til loftet og et trygt arbejdsmiljø. Vi hjælper mennesker videre på arbejdsmarkedet eller i uddannelse. Vi er en virksomhed med medarbejdere med tværfaglig baggrund, herunder socialrådgivere, akademikere, psykologer, afspændingspædagoger, ergoterapeuter og virksomhedskonsulenter.
Løn og ansættelsesvilkår
Du bliver ansat som beskæftigelseskonsulent på 37 timer/uge med opstart hurtigst muligt. Ansøgningsfristen er d. 21. juli klokken 9.00. Vi forventer at afholde jobsamtaler d 23.+ 24. juli, og vi opfordrer til, at du søger hurtigst muligt.
Vi glæder os meget til at modtage din ansøgning. For mere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte Koordinator Kamilla Terp Larsen 5370 0172. Ansøgning og CV sendes via "Ansøg" nedenfor.
Vi opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, religion, seksualitet eller etnisk baggrund.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.