CBS Executive Fonden
Frederiksberg

Program Manager til Bestyrelsesuddannelserne

Om CBS Executive Fonden

Hos CBS Executive Fonden brænder vi for at levere efteruddannelser af højeste kvalitet til bestyrelsesmedlemmer, ledere og specialister – både i Danmark og internationalt. Vi har et tæt samarbejde med Copenhagen Business School og arbejder målrettet for at sikre, at vores forskningsbaserede undervisningsforløb udvikler morgendagens ledere og organisationer. Vi har ambition om at være det nordiske fyrtårn for excellent executive uddannelse.

Vi er en dynamisk organisation med 30 engagerede medarbejdere, hvor professionalisme, kundeservice, selvstændighed og godt humør er i højsædet. Vi har kontor i den skønne Råvarebygning på CBS Campus Porcelænshaven, hvor vi har førsteparket udsigt til Frederiksberg Have samt gode parkerings- og transportforhold. Vores kunder og undervisere kommer også til undervisning i huset, så stemningen og energiniveauet er højt, og der er rig mulighed for at interagere med ledere og førende forskere fra både CBS og øvrige universiteter i Danmark og internationalt.

Vi søger nu en Program Manager til Bestyrelsesuddannelserne med forventet tiltrædelse den 1. september 2025.

Bestyrelsesuddannelserne

Bestyrelsesuddannelsernes ambition er at være forrest i udviklingen af bestyrelsesarbejde som fag. Med udgangspunkt i værdiskabende bestyrelsesarbejde anlægges et 360 graders perspektiv på bestyrelsens arbejdsfelt, problemstillinger, ledelsesopgaver og processer. Vores deltagere bliver inspireret og udfordret af professorer og førende bestyrelseskapaciteter i case-diskussioner om bestyrelsens væsentligste opgaver, beslutninger og dilemmaer. CBS Bestyrelsesuddannelserne er med til at udvikle nogle af samfundets topledere og bestyrelsesmedlemmer, og som Program Manager kan du blive en del af det.

Stillingen

Du bliver tilknyttet Bestyrelsesuddannelses-teamet. Her vil du være ansvarlig for en række bestyrelsesuddannelser, hvor du er med i alle processer fra udvikling af uddannelserne, planlægning i samarbejde med Program Director og Program Assistants samt praktisk eksekvering af uddannelsesdage. Du har dine egne ansvarsområder, og vi forventer, at du kan arbejde selvstændigt og fokuseret – men ligeledes bidrage til og samarbejde med kollegaer.

Din vigtigste opgave bliver at markedsføre og sikre en tilfredsstillende gennemførelse af de bestyrelsesuddannelser, du er ansvarlig for. Så vores deltagere får den bedst mulige oplevelse. Derfor er det afgørende, at du er glad for at interagere med kunder, at du er struktureret, serviceorienteret og stærk til planlægning.

Dine primære opgaver

Du får en alsidig hverdag med følgende ansvarsområder:

  • Markedsføring:
    • Du varetager rollen som fagligt lead for markedsføringen af bestyrelsesuddannelserne. Dette omfatter planlægning, udarbejdelse og gennemførelse af markedsføringsaktiviteter på tværs af relevante kanaler, herunder LinkedIn. Opgaverne løses i tæt samarbejde med Program Director, Program Assistants og i koordination med Fondens marketingansvarlige.
    • Udfærdigelse og kvalitetssikring af tekster til uddannelses-brochurer og hjemmesiden.
  • Kommunikation og salg:
    • Opfølgning på og håndtering af henvendelser omkring uddannelserne via telefon og mail.
    • Håndtering af tilmeldinger og vedligeholdelse af ventelister mv. i CRM-systemet.
  • Koordinering, planlægning og afholdelse af uddannelser - i tæt samarbejde med teamet, undervisere og samarbejdspartnere:
    • Planlægning, praktisk forberedelse og afvikling af uddannelsesdage i samarbejde med Program Assistants.
    • Løbende evaluering af uddannelsesdagene.
  • Administration og systemer:
    • Oprettelse af uddannelser og vedligeholdelse af vores digitale kursusplatform Canvas (LMS).
    • Løbende vedligeholdelse af kontaktdata i CRM-systemet.
    • Fakturering af deltagere via CRM-systemet.

Derudover deltager du i den daglige opgaveledelse af Program Assistants.

Du bliver en del af Fondens agile team af Program Managers, der sammen har ansvaret for levering og kundeoplevelse på alle vores uddannelser.

Du vil referere til Program Director i CBS Bestyrelsuddannelserne.

Om dig

Du trives med markedsføring og salg, systemer og struktur, koordinering og administration. Du arbejder selvstændigt og stiller høje krav til kvalitet i dit arbejde. Det er en fordel, hvis du har erfaring med og viden om markedsføring.

Derudover er du:

  • Udadvendt, tillidsskabende og troværdig
  • Detaljeorienteret, systematisk og skarp til at koordinere
  • Dygtig til at prioritere i dine opgaver, når alt ikke kan løses den samme dag
  • Fleksibel og god til at bevare overblikket – også i travle perioder
  • Ansvarsbevidst, serviceminded og engageret – du bliver en vigtig del af CBS Executive Fondens ansigt udadtil

Vi forestiller os, at du er nyuddannet og gerne med en akademisk baggrund.

Desuden har du:

  • Stærke kommunikationsevner og gode skriveegenskaber på både dansk og engelsk
  • Solid erfaring med Microsoft Office-pakken (Outlook, Word, Excel og PowerPoint)
  • Flair for og erfaring med IT og lyst til at lære nye systemer. Kendskab til eller færdigheder i følgende systemer vil være en fordel, men ikke et krav: Microsoft Dynamics 365 (CRM), Adobepakken særligt InDesign samt Canvas (LMS)
  • Flair for anvendelse af AI – og lyst til at videreudvikle dette.

Vi tilbyder

  • Et fagligt spændende og dynamisk miljø, hvor akademisk viden møder erhvervslivet
  • Engagerede kollegaer, der vægter samarbejde, faglighed og et stærkt socialt fællesskab
  • Mange samarbejdsflader med undervisere, kunder og eksterne interessenter
  • 37 timers arbejdsuge med fleksibilitet – spidsbelastningsperioder kan indebære ekstra- og aftenarbejde, men der er mulighed for kortere dage i roligere perioder

Send din ansøgning og CV hurtigst muligt og senest den 10. august via "Ansøg"-knappen.

På grund af ferie-perioden, vil vi først kunne behandle indkomne ansøgninger fra uge 31.

Vi afholder samtaler løbende og forventer tiltrædelse pr. 1. september 2025.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte:

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.