Human House
Søborg og mulighed for hjemmearbejde

Koordinator med sundhedsfaglig baggrund til konsulenthus

Human House er et konsulenthus bestående af 90 medarbejdere, der er branchens bedste inden for hvert deres område. Vi elsker at samarbejde på tværs af fagligheder, kompetencer og generationer for at finde de bedste løsninger for vores kunder. Som vores nye koordinator betyder det bl.a., at du følger en opgave helt fra første henvendelse og frem til, at der er afrapporteret og faktureret hos kunden.

Hos Human House går vi på arbejde hver dag med et oprigtigt ønske om at gøre en forskel for andre menneskers arbejdsliv, og vi ved, hvor vigtige de administrative opgaver er for at nå i mål med vores ambition. Vi nyder den gode kollegasnak over frokosten, udvikler os sammen og føler os som et stærkt hold.

Lyder det som noget, du ville trives i? Lige nu søger vi en koordinator til vores kontor i Søborg.

At arbejde hos os

Human House er Danmarks største autoriserede arbejdsmiljørådgiver fordelt på syv kontorer over hele landet. Her arbejder vi med en bred vifte af fagområder relateret til ledelse og arbejdsmiljø. Som koordinator er du med til at sikre, at de rigtige konsulenter tilknyttes de rigtige opgaver, at der er styr på materialer og udstyr, samt at vores kunder får den bedste rådgivning under hele forløbet.

I Human House har vi et stærkt arbejdsfællesskab, hvor vi kontinuerligt sparrer med hinanden og hjælper, hvor der er brug for det. Vores medarbejdere yder en stor indsats, som vi er meget taknemmelige for. Derfor er der omvendt plads til både hjemmearbejdsdage og fleksibilitet med mulighed for korte og lange dage samt restitution efter afvikling af natarbejde.

Dine arbejdsopgaver

Som medarbejder hos Human House spænder dine arbejdsopgaver bredt, så vi har brug for en, der trives med det at være alsidig og har god forretningsforståelse, idet du får berøring med mange typer opgaver. Du kommer bl.a. til at løse opgaver inden for:

  • Koordinering af vores sundhedsydelser på tværs af hele landet – herunder kundemøder før, under og efter opgaveløsning, samt koordinering mellem kunder, konsulenter, eksterne samarbejdspartnere og leverandører samt indkøb af materialer
  • Afvikling af sundhedsopgaver som fx helbredskontroller og høreundersøgelser hos vores kunder
  • Rådgivning og vejledning med afsæt i gældende lovgivning og relevante overenskomster
  • Planlægning og afvikling af workshops og oplæg inden for sundhedsområdet
  • Støtte til vores internationale afdeling i forbindelse med betjening af internationale kunder, herunder:
    • Booking af fly, hotel og visum
    • Praktisk koordinering og kalenderplanlægning i forbindelse med konferencer
    • Praktisk koordinering af netværksmøder og webinarer
    • Projektledelse af mindre internationale projekter
    • Opdatering og vedligeholdelse af projektplaner

Vores tanker om en ny kollega

Vi leder efter den helt rigtige person, og hvis det er dig, har vi en fuldtidsstilling klar. Vi lægger vægt på en sundhedsfaglig baggrund, men uanset om du har rod i ernæring og sundhed, er sygeplejerske eller noget helt tredje, vil vi meget gerne modtage din ansøgning.

Derudover ser vi gerne, at du:

  • Stortrives med at tale med mange forskellige mennesker og arbejdsrelationer
  • Arbejder struktureret, er detaljeorienteret og bevarer roen og overblikket – selv når der er travlt
  • Er selvstændig og tager ansvar for dine opgaver, men samtidig har lyst til at indgå i et arbejdsfællesskab med dine kolleger
  • Har let ved at skifte fra en opgave til en anden
  • Har lyst til salgsarbejde
  • Kan håndtere flere forskellige it-fagsystemer som SurveyXact og GECKO Booking
  • Har stærke skriftlige kompetencer og erfaring med at udarbejde rapporter
  • Er sprogligt stærk både på skrift og i tale – og gerne et tredje sprog

Det er vigtigt for os, at du passer godt ind i vores team, for dét, du rent opgavemæssigt ikke kan i forvejen, kan vi lære dig.

Lyder det som noget for dig?

Så send os din ansøgning hurtigst muligt og senest fredag den 1. august. Vi har et stort ønske om, at vores nye kollega kan tiltræde hurtigst muligt, og derfor ansætter vi, så snart vi finder det rette match. Samtaler holdes løbende.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Trine Juulstrup på tju@humanhouse.com eller 25 55 20 90. Der vil dog ikke blive besvaret henvendelser i ugerne 28 og 29 grundet ferie.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.