ISS Facility Services A/S

Vi søger en serviceminded møde- og konference tjener til kunde i Hellerup

Brænder du for at yde service på højt niveau? Har du erfaring som tjener, og bliver du motiveret af at skabe gode serviceoplevelser? Så har vi måske jobbet til dig!

Vi søger en engageret og serviceminded person til vores team på denne kundelokation.

Til daglig er vi i alt 33 ISS medarbejdere, der tilsammen sikrer daglig levering af service til husets brugere herunder; kantine, reception, rengøring og mødeservice.

Du bliver en delt af et team, som dagligt er ansvarlige for kantinen og mødeservice. I dette team er vi i alt 12 medarbejdere.

Som buffist vil du spille en central rolle i at skabe en positiv og professionel atmosfære for vores kunder og gæster.

Stillingen er på 37 timer ugentligt, mandag til fredag mellem kl. 07.00 – 17.30. Der vil være aftenarrangementer. Fleksibilitet ift. arbejdstider er en nødvendighed.

Skab smil og tilfredshed sammen med vores dedikerede serviceteam

Vi serverer alt fra morgenmad til 2-retters frokostanretninger samt mødeforplejning. Dette foregår på et højt gastronomisk og kreativt niveau. Som medarbejder i vores serviceteam bliver du ansvarlig for at levere høj service i vores kantine, på mødegangen og som tjener ved særlige arrangementer.

Der tale om følgende opgaver:

  • Sikre at vores morgenmads- og frokostbuffet altid ser indbydende ud, bære mad ind og sætte vores buffeter op
  • Sætte morgenmadsbuffeten op og klargøre skåle til dagen efter
  • Tørre buffeten og kantinebordene af
  • Sætte frokostbuffeten op i samarbejde med køkkenet og fylde denne op under service
  • Hjælpe på vores mødegang og selskaber som tjener efter behov
  • Opbygge og vedligeholde gode relationer med kunder og gæster for at sikre deres tilfredshed
  • Identificere og løse potentielle udfordringer for at sikre en problemfri oplevelse
  • Evnen til at arbejde godt sammen med andre kollegaer
  • Udstråler god energi og viljestyrke

Hvem er vi?

ISS er en servicevirksomhed, hvor vi kan lide at yde en personlig indsats over for vores kunder. Det er derfor vigtigt, at du er smilende, præsentabel og imødekommende over for både kunder og kolleger samt er villig til at gøre en forskel for vores kunder.

Bliv en del af vores dynamiske team

Det forventes, at vores kommende kollega formår at sætte standarden højt for den ydelse, der skal leveres hver dag. Du er en dygtig medarbejder, der er villig til at gå en ekstra mil for et godt resultat og for din kunde. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring som tjener.

Som person er du udadvendt, selvstændig, energisk, positiv og kan tale med vores kunde, når denne henvender sig. Det skal være vigtigt for dig at levere et højt serviceniveau hver eneste dag. Selv i de travleste perioder formår du at holde hovedet koldt og forblive fokuseret. Derudover arbejder du struktureret og trives i et til tider hektisk miljø, og samtidig er bevidst omkring planlægningen og tilpasning af egne opgaver samt overblikket til at bede dine kollegaer om hjælp.

For den rette kandidat vil der være gode udviklings-og karrieremuligheder.

Ansøgning

Lyder dette som en stilling for dig, så send os din ansøgning med vedlagt CV hurtigst muligt og senest den 23. juli 2025. Samtaler afholdes løbende. Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte Tobias Linell på telefon 61 96 77 61 mellem kl. 08.00-16.00.

Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Vi glæder os til at høre fra dig!