
Vi søger medarbejder til shipping og varehåndtering
Baggrund
Gennem næsten tre årtier har Ulrik Hartmann designet klassiske diamantsmykker. Diamanterne indkøbes i hele verden og fattes af passionerede guldsmede. Langvarige relationer til diamantleverandører og lang erfaring har gjort Hartmann’s til en af Skandinaviens førende juvelerer med diamantsmykker.
Over de seneste år har Hartmann’s været igennem en succesfuld vækstrejse, som også har budt på implementering af et ERP-system (BC365), nye processer og flere medarbejdere - og vi har ambitiøse planer for de kommende år. I forbindelse med dette, søger vi nu at styrke vores virksomhed med endnu en kompetent medarbejder i produktion- og indkøbsafdelingen.
Som medarbejder hos Hartmann’s, får du en unik og sjælden indsigt i en yderst interessant branche og virksomhed, og i vores produktion og indkøbsafdeling, vil du have en bred vifte af opgaver og udviklingsmuligheder. Hos Hartmann’s, er kvalitet og sans for detaljer altafgørende, hvilket afspejles i måden vi arbejder på.
Opgaver og ansvar
Håndtering af indgående og udgående forsendelser samt fortoldning heraf
Du vil være en del af produktionsteamet, og en af dine hovedopgaver består i korrekt og tidsret håndtering af indgående og udgående forsendelser. Dette inkluderer at du sætter sig ind i og håndterer regler omkring fortoldning, føre bevillingsregnskaber mm.
Modtagelse og kvalitetstjek
Du vil være medansvarlig for at modtage alle indgående forsendelser af smykker. Dette kræver grundig og omhyggelig kvalitetskontrol og klargøring af smykker; både fysisk og i systemet til videre håndtering i afdelingen. Rollen er essentiel for at sikre at vi fortsat kan opretholde vores exceptionelt høje niveau af kvalitet i vores smykker.
Styring af Varelager
Du vil også være involveret i styringen af vores store varelager, samt oprettelse og justering af varer i systemet. Dette indebærer blandt andet opgaver som optælling, flytning af varer og opretholdelse af korrekte stamdata. Alt vores arbejde foregår i Business Central 365.
Forberedelse af ordrer, varer og andre indkøbsopgaver
I samarbejde med dine kollegaer i produktion og indkøbsafdelingen, vil du også være involveret i håndtering af ordrer fra værksted samt produktions- og salgsrelaterede artikler.
Ad hoc-opgaver og projekter
Hos Hartmann’s skal man være klar til at gribe bolde af forskellig karakter, ofte med kollegaer på tværs af afdelinger. Det forventes at du løbende både tager initiativ til, samt arbejder på projekter og procesoptimeringer. Vores branche og varer ser måske simple ud, men er begge komplekse. Efter noget tid vil du også være medvirkende til at processer, systemer og arbejdsgange effektiviseres – selvfølgelig uden at give afkald på kvalitet.
Kvalifikationer og erfaring
- Vi forventer at du har erfaring fra en lignende rolle indenfor en handelsvirksomhed
- Vi ser gerne at du har træning, uddannelse eller erfaring ifm. håndtering af forsendelser og varelager
- Alt vores arbejde foregår i Business Central 365 og kendskab hertil er en stor fordel men ikke et krav
- Du er god til at sætte system og struktur på din hverdag og dit arbejde
- Det forventes at du er bekendt med, og er øvet bruger af diverse Microsoft Office programmer
- Du har gerne erfaring med at tage styring på mindre forbedringsprojekter
- Du er fleksibel. Selvom du evner at planlægge og strukturere din dag, bliver du ikke væltet omkuld hvis prioriteringer ændres i farten.
- Du er kvalitetsbevidst og tjekker hellere én gang for meget end én gang for lidt
- Det er et krav at du har ren straffeattest
Forventet arbejdstider vil være på vores kontor i Bredgade fra 8-16, med mulighed for fleksibilitet når det er nødvenligt.
Vores kultur - vores verden
Som medarbejder i Hartmann’s bliver du en del af en kultur, branche og virksomhed som de færreste får mulighed for at stifte bekendtskab med. Vi er på en spændende vækstrejse, hvor der foruden ambitioner også gives plads til diversitet, personlighed og til at lære noget nyt.
Hartmann’s er kendt for smykker af ypperste kvalitet og vi sætter alle en stolthed i vores arbejde. Vi arbejder tæt sammen i teamet, og relationer og humor er en god del af hverdagen.
Lyder jobbet som noget for dig, så send dit CV og en ansøgning!
Ansøgning og CV skal være på dansk og sendes til job@hartmanns.com att. Rasmus Mars
Samtaler vil blive afholdt løbende. Stillingen ønskes besat snarest muligt.