Riemann A/S
Hillerød og mulighed for hjemmearbejde

Logistics Team Lead

Vil du være med til at sætte retningen for logistikken i en af markedets førende hudplejevirksomheder? Har du eksempelvis en ingeniørbaggrund, og brænder du for daglig planlægning, procesoptimering og effektiv forsyningskædeledelse? Så er det måske dig, vi søger som vores nye Logistics Team Lead hos Riemann.

Vi oplever stor vækst og søger derfor en erfaren og engageret profil, der kan tage det overordnede ansvar for vores logistikfunktion og samtidig bidrage til at løfte og optimere vores samlede logistik- og forsyningskædeaktiviteter.

Om Riemann

Riemann er en dansk hudplejeproducent med egen produktion af de ikoniske brands som P20 solbeskyttelse og antiperspiranten Perspirex. Vi er ca. 65 kollegaer i en flad og uformel organisation, hvor samarbejde og arbejdsglæde er i højsædet. Vi er certificeret efter ISO 22716 Kosmetik GMP og kendt for at levere "seriously reliable products".

Om rollen

Som Logistics Team Lead bliver du en central nøgleperson i vores Operations-afdeling, som omfatter Planlægning, Indkøb, Teknisk Udvikling og Produktion. Du får det overordnede ansvar for at lede og udvikle vores logistikfunktion – både internt og i samarbejde med eksterne partnere – og du spiller en vigtig rolle i vores fortsatte rejse mod mere effektive logistikprocesser, høj kvalitet i leverancerne og stærk medarbejderudvikling.

Du får direkte ledelsesansvar for tre lagermedarbejdere og fungerer som bindeled mellem Salg, Planlægning, Produktion og vores kunder.

Du får ansvar for planlægning, optimering, koordinering og styring af virksomhedens logistiske processer – herunder lagerstyring, transport, distribution og kundeservice – med det overordnede mål at sikre en effektiv og omkostningsbevidst drift.

Derudover vil du være med til at drive og støtte vores supply chain-aktiviteter i tråd med Riemanns strategiske retning og vækstambitioner. Du får reference til vores Head of Supply Chain.

Stillingen er nyoprettet, hvilket giver dig en unik mulighed for at forme og udvikle rollen fra bunden.

Ansvarsområder:

  • Lede, motivere og udvikle logistikteamet
  • Udvikle og implementere logistikstrategier og -processer
  • Sikre effektiv drift af lager, transport og distribution
  • Optimere forsyningskæden og sikre rettidig og omkostningseffektiv levering
  • Forhandle kontrakter med transportører og tredjepartsleverandører
  • Udvikle og implementer nøgle rapporter til brug for vores daglige analyser
  • Overvåge og analysere performance KPI’er og gennemføre forbedringstiltag
  • Sikre compliance med gældende lovgivning og standard inden for logistik
  • Samarbejde tæt med indkøb, produktion og salg.

Faglig profil:

  • Baggrund inden for logistik, gerne fra en lignende stilling
  • Relevant uddannelse – fx ingeniør, cand. merc. eller tilsvarende
  • Minimum 5 års erfaring inden for logisk eller supply chain management
  • Evne til at bevare overblikket og træffe beslutninger i pressede situationer
  • Erfaring med logistiksystemer (WMS, TMS eller lignende)
  • Erfaring med Power BI
  • Flydende dansk og engelsk i skrift og tale.

Personlig profil:

  • Selvstændig med stor ansvarsfølelse
  • Struktureret, målrettet og stærke analytiske evner
  • Stærke ledelses- og kommunikationsevner med fokus på udvikling
  • Beslutningsdygtig, omstillingsparat og opsøgende
  • Imødekommende med gode samarbejdsevner
  • Opfølgningsdygtig og god til at afslutte opgaver

Vi tilbyder

Hos Riemann får du en spændende og udfordrende stilling i en succesfuld virksomhed i vækst, hvor vi gør en forskel for vores medmennesker verden over med vores kvalitetsprodukter. Din rolle en vigtig faktor i, at vi når vores mål.

Vi har en stærk kultur, hvor vi kontinuerligt tilstræber en inkluderende og imødekommende adfærd, med høj grad af samarbejde, vidensdeling og arbejdsglæde som vigtige fælles værdier. Vi er alle stolte af det vi laver og det skaber et solidt fundament for sammenhold og engagement.

Hos Riemann får du mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer. Vil tilbyder blandt andet hjemmearbejde, sociale arrangementer, pension-, sundheds- og ulykkesforsikring, fleksibel arbejdstid, en attraktiv kantine samt opladning af el-bil.

Vi ser frem til at høre fra dig

Vi afholder samtaler løbende, så send din ansøgning og dit cv allerede i dag.

Har du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Martin Reumert Stæhr, Operations Director på mail martin.staehr@orkla.dk

Vi opfordrer alle uanset køn og etnicitet, samt seksuel, politisk og kulturel orientering, til at søge job hos os.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.