
Indkøber
Få nye udfordringer i en stor virksomhed med et stærkt fællesskab
Drømmer du om at blive indkøber i en virksomhed, der går op i godt købmandskab?
Hos os har du som indkøber stort ansvar for dine produktkategorier, hvor du sammen med din indkøbsafdeling skal finde nye produkter, leverandører og muligheder for vækst, både i Danmark, Europa og Asien.
Arbejdsopgaver
Som indkøber vil du indgå i et hold med 4 kolleger.
De primære arbejdsopgaver er:
- Sourcing af nye varer og udvikling af egne produktkategorier.
- Udvælge leverandører, forhandle priser og vilkår og indgå kontrakter.
- Disponering af varer for at sikre korrekt lagerstyring.
- Kvalitetssikring af varer og indsamling af relevant dokumentation.
- Planlægning af kampagner.
- Messe- og fabriksbesøg, primært i Asien og Europa.
Kandidaten
Vi søger en indkøber med relevant erfaring indenfor indkøb, handel eller detail og en relevant uddannelsesbaggrund. Erfaring med rejseaktivitet i Asien (primært Kina) er et plus, men er ikke et krav.
Vi leder efter en kandidat som:
- Er en dygtig indkøber som brænder for godt købmandskab.
- Interesserer sig for sine produktkategoriers udvikling og trends, og som kan sætte sig i kundernes sted.
- Er nysgerrig på produkter, emballager og som brænder for at tilbyde vores kunder det bedst mulige sortiment.
- Er struktureret og detaljeorienteret med et stort personligt drive.
- Kan styre et indkøb fra start til slut og har sans for detaljen.
- Er flydende på dansk og engelsk i skrift og tale.
Vi tilbyder
- Et udfordrende job i en dynamisk virksomhed.
- Fordelagtige personalegoder og helbredssikring.
- En velfungerende arbejdsplads med dygtige og engagerede medarbejdere.
- Løn efter kvalifikation, pension, telefon og personalerabat.
Rejsedage
Stillingen indebærer cirka 50 rejsedage om året.
Arbejdsplads er A/S Harald Nyborg, Gl. Højmevej 30, 5250 Odense SV
Yderlige oplysninger vedr jobbet kan- kontakt Jakob Lindharth på jakob.lindharth@harald-nyborg.dk.
Ansøgningsfrist: 29-07-2025
Arbejdsstid: 37 timer