Pers Montage ApS
Dianalund

Indkøber / kontormedarbejder

Pers Montage ApS er en mindre, veletableret virksomhed beliggende i Dianalund. Vi har eksisteret siden 2015 og har specialiseret os i montering og servicering af industriporte, ramper, garageporte m.m. i hele Danmark.

Dine opgaver som indkøber / kontoransat er blandt andet:

  • Indkøb af forbrugsvarer
  • Fakturering
  • Ansvarlig for APV, sikkerhedskurser mv. for medarbejderne
  • Tilbudsgivning
  • Besvarelse af telefoner
  • Oprette sager
  • Div. ad hoc-opgaver

Vi forestiller os, at du:

  • Sætter pris på en uformel omgangstone
  • Er drevet af tilfredse kunder og en dagligdag i godt kollegialt selskab
  • Er god til at bevare overblikket, når det går stærkt
  • Udviser fleksibilitet ift. arbejdsopgaver
  • Er god til at sætte dig ind i nye systemer
  • Er god til Word, Excel og Outlook
  • En fordel, men ikke et krav: har kendskab til Ordrestyring

Hos os får du:

  • En alsidig hverdag, hvor ikke to dage er ens
  • Velordnede arbejdsforhold med løn- og ansættelsesvilkår, der modsvarer dine kompetencer.
  • Arbejdstid vil være i tidsrummet kl. 07:00-15:00 mandag-torsdag, 07:00-12:00 fredag.

Vi modtager gerne din ansøgning senest den 13. juli 2025.

Såfremt du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Sandra på 2573 4224.

Ansøgning samt CV kan sendes til: info@persmontage.dk.

Vi ser frem til at høre fra dig.