
Erfaren økonomi- og regnskabsansvarlig medarbejder (Finance Manager, deltidsstilling 20-25 timer).
Om stillingen, din profil og baggrund
Vores nuværende økonomi- & regnskabsansvarlige igennem mange år, har valgt at gå på velfortjent pension, vi søger derfor en erfaren økonomi- & regnskabsansvarlig til at varetage virksomhedens økonomi og administrative opgaver.
For at kunne lykkes i jobbet er det et krav, at du har en relevant uddannelse og flere års solid erfaring med bogholderi og regnskab fra en lignende stilling. Du arbejder selvstændigt, er struktureret og er klar til varetagelse af alt arbejde vedr. virksomhedens bogholderi og administrative opgaver.
- Daglig bogføring og håndtering af bilag og afstemninger, herunder afstemning af bank og balanceposter, samt kreditor- og debitorstyring.
- Lønadministration via Dataløn, samt løn til norsk medarbejder, herunder indrapportering i myndigheder.
- Moms- og skatteafregninger, samt indberetninger til offentlige myndigheder mv.
- Bidrage til årlig udarbejdelse af budget, samt udarbejde månedlig regnskabspakke og relevant koncern rapportering.
- Ansvar og klargøring af bogholderi til revisor i forbindelse med årsregnskab.
- Ansvar for og udarbejder selv de økonomiske og administrative opgaver for virksomheden.
- Har indgående kendskab til Microsoft Dynamics 365, Business Central eller tilsvarende systemer.
Lokalt i Norden er vi et mindre kommercielt team. Eftersom mange back-office funktioner, herunder det internationale finance-team, er lokaliseret rundt omkring i Europa og Asien, bliver du en del af en international virksomhed, som kræver respekt for forskellige kulturer og hvor kommunikationen foregår på engelsk, herunder budgetter, månedsregnskaber og øvrig koncern rapportering og korrespondance.
Vi tilbyder
- En fleksibel deltidsstilling med 20-25 timer ugentligt, herunder fleksible arbejdstider/arbejdsdage, dog med respekt for diverse interne og eksterne deadlines.
- Et selvstændigt og alsidigt job i en internationalt orienteret virksomhed.
- Løn efter kvalifikationer.
- Pensionsordning.
- En spændende hverdag, sammen med vores mindre lokale team, i et uformelt miljø, med godt humør på vores nordiske hovedkontor i Svenstrup, Aalborg.
Hvem er vi?
STRONG er siden 2015 en del af SKYWORTH Digital Group, en global leder indenfor Connected Home-produkter, IoT, Set-top bokse og TV. Der udvides konstant med nye produktkategorier og samlet er vi i dag over 33.000 medarbejdere fordelt over hele verden.
Kombinationen af de to virksomheders aktiver og ekspertise har skabt et teknologisk kraftcenter med et stort fokus på innovation og et brændende ønske om at levere det mest omfattende produktsortiment, til både detail- og operatørmarkederne.
Besøg gerne strong-eu.com for at læse mere om os og vores produkter. Under menuen "Hvem er vi" finder du en video som præsenterer STRONG og koncernen, samt giver et godt indblik i de produktkategorier vi markedsfører.
Har du spørgsmål til jobbet, er du altid velkommen til at kontakte adm. direktør Kenn Jensen på +45 40 94 36 00 for en uforpligtende snak eller via mail på kjensen@strong-eu.com
Ansøgningsfrist
Send os dit CV eller din LinkedIn-profil via linket "Ansøg" inkl. en kort motiveret tekst, hvor du beskriver, hvorfor du søger jobbet.
Vi ønsker tiltrædelse september/oktober d.å., således vores nye økonomi- & regnskabs- ansvarlige kan overlappe nogle måneder med vores afgående økonomi- ansvarlige, men venter naturligvis gerne på den rette kandidat.
Jobinterviews vil foregå på STRONG’s kontor i Svenstrup, Aalborg og foretages løbende, så er du interesseret i jobbet, skal du ikke vente for længe.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.