
Medarbejder søges til socialfaglig virksomhed med fokus på bogholderi og administrative opgaver
Sokon Socialkonsulenter søger en medarbejder på 30 timer ugentligt med opstart
hurtigst muligt.
Bogholderi og administrative opgaver
Vi lægger stor vægt på, at du har solid erfaring med bogholderi og administrative opgaver. Vi tilbyder en alsidig arbejdsdag, hvor du har mulighed for at præge indholdet af dine opgaver.
Primære bogholderiopgaver
Arbejdet vil især indebære:
- Løbende bogføring; håndtering af debitor, kreditorposter samt projektstyring
- Fakturering
- Håndtering af ind- og udbetalinger
- Afstemning af regnskaber
Øvrige administrative ansvarsområder
Ud over bogholderi vil du også få ansvar for en række administrative opgaver, herunder:
- Personale- og lønadministration
- Sekretariatsfunktioner
- Vedligeholdelse af borgerkartoteker
- Korrekturlæsning og udarbejdelse af kontrakter
Har du erfaring med sociale medier, vil det være et ekstra plus.
Hvad vi søger
Det forventes, at du kan udfylde rollen og varetage opgaverne selvstændigt, at du kan holde til at være på en arbejdsplads med en omskiftelig hverdag og samtidig kunne fastholde struktur og fokus på kerneopgaven.
Samarbejde og nøgleposition
Du vil indtage en central funktion med tæt samarbejde med ledelse og direktør, samt kontakt til faste medarbejdere og tilknyttede freelance-konsulenter.
Om Sokon Socialkonsulenter
Sokon er en socialfaglig virksomhed, der arbejder for at skabe forandring for mennesker i udsatte positioner. Vi tilbyder en dynamisk arbejdsplads, hvor samarbejde og fællesskab vægtes højt.
Vi tror på, at vores medarbejdere er vores største styrke og arbejder målrettet på at skabe et miljø, hvor alle trives og udvikler sig.
Stillingsopslaget vil være aktivt, indtil den rigtige kandidat er fundet, samtaler vil blive afholdt løbende.
For yderligere information kontakt direktør Morten Wiemann mobil 2424 6490.
Information om Sokon henvises til hjemmesiden www.sokon.dk.
Vi ser frem til at høre fra dig!
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.