
Kontorassistent med transport-/logistikbaggrund til vores distributionscenter i Ishøj
Vores distributionscenter i Ishøj vokser kraftigt, og vi søger derfor en kontorassistent.
Du behøver ikke have mange års erfaring med transport og lager, du kan også være nyuddannet inden for logistik eller transport, og har lyst til at kickstarte din karriere hos os. Stillingen er en god mulighed for at få praktisk erfaring og udvikle dine færdigheder i et dynamisk arbejdsmiljø.
Hvis du trænger til en meget varieret hverdag, hvor du som kontorets bindeled løser både kontor-, transport- og lageropgaver, så læs bare videre!
Masser af spændende opgaver og ansvarsområder
I dagligdagen vil du have kontakt med alle typer medarbejdere og kunder. Du vil løse både administrative og praktiske opgaver, samt daglig disponering af biler og udarbejdelse af oplæsningstegninger. Hvis du ikke kan løse alle opgaverne allerede nu, så bare rolig – Vi skal nok klæde dig godt på og sørge for, at du får den rigtige træning, så du kan yde dit bedste sammen med os.
Dine opgaver bliver:
- daglig disponering af biler – herunder oplæsningstegninger
- at sikre, at vi efterlever vores høje kvalitetsstandarder
- daglig temperaturkontrol og verificering
- løbende biltjek
- attestering og kontrol af timeregnskab som superbruger
- nøgletalsregistrering samt månedsafslutning
- løbende kontrol af beholdninger
- varemodtagelse og -registrering
- generel lageradministration, blandt andet i relation til pluk
- ad hoc-opgaver.
Vi har brug for:
- din even til at disponere og se muligheder ifm. distribution til vores kunder
- din lyst til at være med på en spændende personlig og faglig udviklingsrejse
- din strukturerede tilgang til opgaveløsning
- din evne til at få ting til at ske
- din samarbejdslyst, så vi dagligt når i mål
- din evne til at arbejde selvstændigt.
Du kan glæde dig over:
- et interessant og udfordrende job i et dynamisk, inspirerende og uformelt arbejdsmiljø
- faste opgaver og rammer
- fantastiske muligheder for personlig såvel som faglig udvikling
- en stor berøringsflade både eksternt og internt i virksomheden
- frokostordning
- betalt frugtordning
- en aktiv personaleforening.
Hvis du synes, det lyder som noget for dig, så hører vi meget gerne fra dig!
Hvis du har spørgsmål til stillingen...
... så hører Morten Johansen, Senior Operations Manager, meget gerne fra dig. Ham fanger du på 40 18 13 37.
Vil du søge stillingen...
... så kan du søge via Quick Apply-ansøgningsknappen ”Ansøg”. Søg, så snart du kan, for vi kalder løbende kandidater ind til samtale.
Hos HAVI sætter vi pris på diversitet, og vi ønsker, at vores virksomhed afspejler forskelligheden i samfundet. Derfor opfordrer vi alle kvalificerede kandidater til at søge.
Om HAVI
HAVI er en global privatejet virksomhed fokuseret på innovation, optimering, og håndtering af Supply Chains for ledende brands. HAVI leverer services indenfor analyse, indpakning, sourcing, supply chain management, og logistik. Sammen med vores kunder løser vi store og små udfordringer på tværs af forsyningskæden. HAVI består globalt af mere end 10.000 medarbejdere, og leverer services af højeste kvalitet i mere end 100 lande.
HAVI Danmark består af over 170 ansatte, der servicerer vores kunder over hele landet. Vores distributionscentre er placeret i Vejle og Ishøj.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.