BOTJEK CENTER MIDT- & VESTJYLLAND ApS
Herning

Ledende administrativ medarbejder

BOTJEK CENTER MIDT- & VESTJYLLAND søger administrativ medarbejder med lederpotentiale.

Sammen med virksomhedens øvrige ledelse og kollegaer bliver du en vigtig spiller i virksomhedens drift og fortsatte udvikling.

Som administrativ leder vil du få ansvaret for den daglige administrative drift af et nyoprettet kontor i Herning - i tæt samspil og i løbende dialog med regionens 3 øvrige administrative Botjek kontorer.

Arbejdet omfatter i hovedtræk:

  • Kundekontakt og koordinering af konsulenternes besøg hos kunderne.
  • Sagsstyring og fakturering (dertil er der nogle meget velfungerende sagsstyrings- og faktureringsværktøjer).
  • Bogholderi, økonomisk rapportering og koordinering med revisor (der anvendes e-conomic).
  • Opsøgende salg og vedligehold af virksomhedens kunde portefølje.

Bogholderi og regnskab varetages af en ekstern bogholder.

Kvalifikationer og kompetencer

Du er erfaren i kontordrift og med erfaring fra bygge-, bank- og/eller ejendomsbranchen.

For at opnå succes i jobbet, er det vigtigt, at du har en god faglig profil, er udadvendt, har en personlighed der tilgodeser kunder og en udpræget holdånd, hvor fælles mål er i fokus.

Du besidder gode kommunikationsevner, og med lige dele godt humør og seriøsitet er du i stand til at understøtte samarbejdet mellem forskellige faggrupper, både internt og eksternt.

Arbejdet er sæsonbetonet, og det er vigtigt, at du er fleksibel, og er villig til at tage fat når der er travlt, og at du er indstillet på, at afspadsere når der er mindre travlt.

For den rette er stillingen en permanent fuldtidsstilling - løn forhandles efter kvalifikationer.

Oplæring til denne specifikke stilling vil ske i sammenspil med kontorlederen i Risskov.

Har du supplerende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til Ole Dammark Knudsen på mob. 40 30 17 03.

Ansøgningsfristen er den 15. juli 2025 med opstart 1. september 2025, men vi tager løbende ind til samtale, så vent ikke med at sende din ansøgning.

Vi glæder os til at høre fra dig - ansøgning med bilag på mail til odk@botjek.dk.


Botjek er markedsledende inden for tilstandsrapporter, energimærkninger og elinstallationsrapporter. Botjek tilbyder alt fra indeklima-analyser til køber- og bygherrerådgivning, skadestaksering og energirådgivning – og er ISO 9000-certificerede.

Botjek er landsdækkende og lokal på i alt 17 kontorer fordelt rundt om i landet. Der er mere end 130 specialister indenfor byggeri ansat – og de hjælper både virksomheder og private.

Til centerkontoret i Herning er der ud over kontorlederen tilknyttet en administrativ medarbejder på deltid og 5-7 medarbejdere på fuld tid fordelt på bygningssagkyndige, energikonsulenter og elektrikere.

Læs mere på www.botjek.dk