Mental Care ApS
Aalborg og mulighed for hjemmearbejde

Planlægger med teamlederfunktion

Har du en sundheds- eller socialfaglig baggrund, og brænder du for at kombinere planlægning, ledelse og menneskelig indsigt i en rolle, hvor kvalitet altid kommer før kvantitet? Så er du måske én af de to nye teamledere, vi søger til Mental Care!

Mental Care er en nyere virksomhed, der hurtigt har etableret sig inden for specialiserede vikarløsninger. Som privat samarbejdspartner til kommuner og regioner leverer vi høj kvalitet til det specialiserede socialområde. Som medarbejder hos os gør du en forskel for børn, unge og voksne med sociale udfordringer og psykisk sygdom.

Vores tilgang og motivation er, at vi ikke er sat i verden for at blive store - vi skal være bedst. Vi har en uformel tone, og tror på, at vores arbejdsmetode er den helt rigtige. Administrationen tæller 5 medarbejdere, derudover har vi 2 områdeledere, der arbejder hjemmefra. Desuden har vi tilknyttet 400 dedikerede vikarer, der dagligt løfter komplekse opgaver inden for det specialiserede socialområde.

Din rolle hos Mental Care

Du bliver en vigtig del af vores administration, og din fornemmeste rolle bliver at sammensætte et kompetent team af vikarer på vores specialopgaver. Som samarbejdspartner til kommunerne spiller vi en stor rolle for den berørte borger med stor kompleksitet i livet. I tæt dialog med områdelederne vil du være hovedansvarlig for, at vores teams af vikarer ikke er for store og sårbare.

Desuden vil du være vikarernes livline, hvor daglige spørgsmål og feedback på opgaverne er essentielle for den bedste løsning. Du vejleder dem fra distancen og er deres nærmeste leder, når opgaveløsning, indsatsmål og trivsel skal gå hånd i hånd.

Vi sigter mod 100 % leveringssikkerhed. Dine kerneopgaver vil derfor omfatte:

  • Høj faglighed blandt vikarerne på dine teams
  • Sikre høj trivsel blandt vikarerne
  • Sikre ensartethed og kontinuitet i udførelsen af vikarernes arbejde
  • Planlægge møder med vikarerne, kunden og områdelederen

Du vil blive en del af et kompetent team med kollegaer, der alle er drevet af at lykkes. De er bekendte med vigtigheden om, at vi leverer de mest kompetente medarbejdere til de mest komplekse indsatser. Vi løfter i flok, for hos Mental Care er der ingen over fællesskabet.

Om dig

Vi søger kandidater med sundheds- eller socialfaglig baggrund - gerne med erfaring indenfor planlægning og øje for detaljen. Din baggrund og erfaring gør, at du let vil kunne tale med og ind i vores borgerindsatser.

Vi lægger desuden vægt på:

  • At du er samarbejdsorienteret og vant til at arbejde i teams, hvor sparring, faglig dialog og evnen til at ville lykkes er i højsædet
  • At kravsituationer tilfalder dig let, og du trives med både korte deadlines og langsigtet planlægning
  • At du er en god kommunikator i både skrift og tale
  • At du er robust, empatisk og lyttende
  • At du arbejder struktureret og er en god koordinator
  • At du trives i et uformelt miljø med kort fra tanke til handling
  • At du har gode IT-kundskaber – det er en fordel, hvis du har erfaring med Temponizer

Vi tilbyder

Vi tilbyder kontorplads på vores skønne kontor i Aalborg, hvor størstedelen af din arbejdstid vil finde sted. Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer om ugen i tidsrummet 08.00-16.00.

Vores åbningstider er fra kl. 06.00 til 20.00, og du vil på udvalgte dage have morgenvagter fra kl. 06.00 til 14.00. Arbejdstiden fordeles mellem alle teamledere i tidsrummet 06.00-16.00 på hverdage samt i weekender. Hver 3.-4. weekend indgår du i en rådighedsvagtordning, hvor du skal være tilgængelig telefonisk i åbningstiden 06.00-20. Rådighedsvagterne fordeles mellem alle teamledere og vil fremadrettet også dække tidsrummet 16.00-20.00 – i takt med at vi udvider teamledergruppen med to nye teamledere.

Hos Mental Care får du et fleksibelt job med stor selvbestemmelse:

  • Et uformelt arbejdsmiljø med godt humør, dedikation og en fælles drivkraft for at lykkes
  • Attraktiv lønpakke med bl.a. sundhedsforsikring, parkeringskort, madordning m.m.
  • Mulighed for at arbejde hjemmefra
  • En arbejdsplads med fokus på work-life-balance
  • Løbende kurser og uddannelse
  • Frie barnets sygedage
  • Et meningsfuldt arbejde, hvor du er med til at gøre en forskel for udsatte borgere

Ansøgningsproces

Har vi fanget din interesse? Ansøg stillingen ved at sende ansøgning og CV med fokus på din baggrund som sundheds- eller socialfaglig profil og din erfaring som planlægger. Vi behandler ansøgninger og afholder samtaler løbende, da vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt, men vi venter gerne på de rette.

Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Personaledirektør Lene Houkjær Nørgaard på telefon: 31501647 eller på mail: lhn@mental-care.dk. Lene holder ferie i uge 27 og 28 men kan træffes igen fra uge 29.