
Koordinator til tvSyds støtteforening
tvSyd, der har domicil i et naturskønt område i Kolding – tæt på motorvejen, er en spændende arbejdsplads.
Selskabet er et af de otte regionale Mediehuse i TV 2-familien og drives som et selvstændigt selskab.
Vi beskæftiger p.t. ca. 85 medarbejdere, herunder journalister, teknikere og administrative medarbejdere.
Til administrationen søger vi en koordinator, som selvstændigt kan varetage de forskellige opgaver, der er forbundet med at have en støtteforening.
Stillingen er normeret til 37 timer om ugen Se mere på www.tvsyd.dk
Vil du være bindeleddet mellem støtteforeningens bestyrelse, medlemmer og tvSyd? Har du flair for kommunikation, markedsføring og foreningssupport? Så er det måske dig, vi søger som vores nye koordinator.
Arbejdsopgaverne spænder bredt og omfatter bl.a.:
- Forfatte og udsende nyhedsbreve og det årlige medlemsblad
- Medlemssupport telefonisk og pr. mail
- Bestyrelsesbetjening, herunder mødeforberedelse og referater
- Lave kampagner for at hverve nye medlemmer
- Vedligeholde hjemmesiden samt det digitale medlemskartotek
- Udtænke, planlægge og facilitere medlemsaktiviteter
- Opkrævning af årligt kontingent
- Drift og udvikling af hjemmeside i Wordpress
- Budget og økonomiopfølgning i samarbejde med tvSyds administration
- Øvrige ad hoc-opgaver for støtteforeningen og tvSyd
Personprofil
Erfaring og baggrund kan være mangeartede, men vi forventer, at du har en teoretisk uddannelse indenfor kommunikation og formidling eller lignende, og at du har nogle års praktisk erfaring med at arbejde på tværs af digitale platforme. Det vil også være en for- del, hvis du har prøvet at arbejde med en stor medlemsskare og en frivillig bestyrelse, for eksempel i en NGO. Som person er du struktureret, ansvarsbevidst, serviceminded og en selvstarter. Du har en naturlig gennemslagskraft, der gør at der bliver lyttet til dine syns- punkter. Herudover forventes det, at du er selvstændig, har kommunikationsevnerne, både i skrift og tale, i top, og er socialt kompetent.
Vi tilbyder
Et spændende, alsidigt og udfordrende job i en spændende organisation. Vi vægter et godt arbejdsmiljø højt, hvor vi arbejder med psykologisk tryghed, høj grad af medarbejder- involvering og løbende udvikling af alle ansatte. Vi har desuden indført røgfri arbejdstid.
Du vil opleve en stor grad af frihed og fleksibilitet i dit arbejde. F.eks. har du også mulighed for at arbejde hjemmefra.
Ansøgningsproces
Send din ansøgning og CV via knappen ”Ansøg”. Du kan kontakte økonomichef Alice Ohmeyer på mobil 26 15 78 34 eller mail aloh@tvsyd.dk, såfremt du vil høre mere om stillingen.
Ansøgningsfrist er den 20. juli.
Samtaler afholdes den 29. juli. Vi ønsker stillingen besat til 1. september.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.