
Struktureret medarbejder til kundeservice
Vil du være en del af Sebra, der designer og sælger kvalitetsdesign til børn?
Som vores nye kollega kommer du til at indgår i en afdeling, som i dag består af 6 kollegaer. Du kommer til at arbejde i en spændende virksomhed, hvor du hver dag har med mange forskellige kunder at gøre – både helt store kæder, små specialbutikker, webshops og privatkunder. Derudover vil du have en stor berøringsflade internt i flere afdelinger. Du bliver samtidig en del af en social virksomhed, hvor der altid er plads til et grin mellem opgaverne.
Velkommen til Sebra Interiør
Hos Sebra er vi ca. 20 kolleger, som udvikler, producerer og sælger kvalitetsmøbler, -tekstiler, -legetøj og -accessoires til baby/børn, deres værelser og omgivelser. Her bliver du en del af vores kundeservice- og salgsafdeling. Du vil komme til at referere til vores CCO og vil få et tæt samarbejde med hele afdelingen.
Ansvarlig for servicecenter
Din rolle bliver at vedligeholde og videreudvikle virksomhedens servicecenter, som omfatter reklamationer og kundehenvendelser fra både B2B og B2C markeder. Konkrete arbejdsopgaver vil være følgende:
- Håndtere reklamationer via Claimlane (reklamationshåndteringssoftware) – B2B og B2C.
- Medvirkende til videreudvikling og optimering af reklamationshåndtering.
- Sikre struktur i reklamationshåndtering samt intern videreformidling af reklamationsstatistikker.
- Dagligt at besvare henvendelser fra forbrugere og forhandlere på telefon og e-mail fra alle markeder.
- Håndtering af returordrer i Shopify samt andre generelle henvendelser vedr. webshop-ordrer.
- Tjekke manualer, produktvejledninger og reservedelsoversigter.
- Overvåge og sikre alle nødvendige reservedele er på lager.
- Indgå i backoffice salgsteamet, hvor man hjælper hinanden.
- Deltagelse i salgs- og kollektionsmøder.
- Diverse ad-hoc opgaver.
Skab og bevar en hjælpsom kultur
I det daglige indgår du i et stærkt team af dedikerede kollegaer, hvor vi er fælles om at nå vores mål og opretholde en kultur, hvor vi sætter en ære i at hjælpe hinanden.
Du bliver samtidigt en del af en social og ansvarlig virksomhed, hvor vi sparrer med hinanden og er sammen om at gøre hverdagen sjov.
Erfaring
- Du har erfaring fra en mindre eller mellemstor virksomhed, hvor du har taget dig af administrative opgaver samt varetaget en kundeservicefunktion.
- Du brænder for god kundeservice.
- Du har teknisk flair/forståelse – gerne fra møbelbranchen eller lign.
- Du er vant til at arbejde struktureret og systematisk.
- Du kan agere i en travl hverdag med mange forskellige opgaver.
- Du er god til at prioritere dine opgaver.
- Du behersker som minimum engelsk på højt niveau og meget gerne tysk.
- Hvis du er vant til arbejde i NAV (Navision), Shopify og/ eller Claimlane er det en fordel.
Interesseret?
Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så send din ansøgning og dit CV allerede i dag og senest
31. juli 2025 til job@sebra.dk - emnefelt: ”Kundeservice”.
Du er også velkommen til at høre mere om stillingen ved at kontakte Benny Kristiansen på telefon: 2878 1805.
Stillingen er på 37 timer pr. uge.
Samtaler holdes løbende i takt med at ansøgninger modtages.
Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter gerne på den rigtige nye kollega.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Når du vælger et produkt fra Sebra vælger du samtidig et dedikeret dansk børneinteriørmærke, som fokuserer på sikkerhed, funktionalitet og kvalitet. Sebra-sortimentet er karakteriseret ved skandinavisk enkelhed og størstedelen af kollektionen er lavet af autentiske materialer – herunder træ, uld, genbrugspapir og økologisk bomuld. Desuden er en stor del af kollektionen håndlavet, hvilket gør mange af produkterne helt unikke.
Sebra tror på, at det at skabe et hjem med plads til børn og deres leg og kreativitet ikke behøver at være ensbetydende med æstetiske kompromiser. Derfor har Sebra gjort det til deres mission at skabe produkter fyldt med glæde for legesyge børn og deres stilbevidste forældre ... og det har de gjort siden 2004.