Ishøj Forsyning ApS
Ishøj og mulighed for hjemmearbejde

Kontorassistent – få en rolle med alsidighed og ansvar

Vil du bruge dine administrative evner i en virksomhed, der sikrer rent drikkevand, varme og ansvarlig spildevandshåndtering – hver dag? Og vil du både være stemmen udadtil og ankeret indadtil, der står for diverse mindre opgaver inden for administration, HR, løn og kommunikation?

Så tilbyder vi:

  • en stilling med selvstændigt ansvar, og hvor du selv kan styre din måde at gøre tingene på
  • en hverdag, hvor du hurtigt kan se den forskel, du gør med din indsats
  • fleksibel mødetid og mulighed for op til 2 hjemmearbejdsdage om ugen.

Velkommen til Ishøj Forsyning

Vi varetager vand, varme og spildevand i Ishøj Kommune og hvert område varetages af hvert sit selskab.

På hovedkontoret træder du ind i et lille, effektivt økonomi- og administrationsteam. Vores hverdag er præget af både faste opgaver og pludselige ad hoc-udfordringer – og vi er gode til at bakke hinanden op, så vi sikrer, at vi sammen får grebet det hele.

Få en bred variation i dine arbejdsopgaver

Du sidder i hjertet af administrationen og er ofte den første, som både borgere og leverandører er i kontakt med. Samtidig understøtter du driften af vores 3 forsyningsselskaber.

Du samarbejder tæt med økonomichefen, som du også refererer til, og hverdagen byder på opgaver inden for både HR, kommunikation og almen drift. Det betyder, at du:

  • besvarer borger og leverandørhenvendelser via telefon og hovedmailen
  • opdaterer vores hjemmeside og bidrager med mindre kommunikationsopgaver
  • løser diverse administrative HR-opgaver og kører løn i Lessor Løn
  • hjælper med IT-bestilling og oprettelser
  • bestiller kontorartikler og andet materiale samt løser diverse andre ad hoc-opgaver.

Du får fleksible mødetider i tidsrummet 6-18, så længe du er på arbejde indenfor vores telefontider, som er mandag-torsdag 8-15 og fredag 8-12.

Du har en administrativ baggrund og mod på en selvstændig hverdag

Du har styr på detaljerne og er vant til at tage ansvar for egne opgaver i en hverdag med mange kontaktflader. Og selvom din dag byder på meget forskelligt, formår du alligevel at holde overblikket.

Vi forestiller os desuden, at du har:

  • en kontoruddannelse og erfaring med administrative opgaver
  • erfaring med Lessor Løn – og generelt har let ved at sætte dig ind i nye it-systemer
  • en imødekommende tilgang til både kunder og kolleger.

Skal vi forsyne dig med arbejdsglæde?

Så send gerne din ansøgning allerede i dag, for vi kalder løbende til samtale.

For yderligere information kan du kontakte Linda Hoffmann, på +45 4353 2635 eller Katja Gamborg, på +45 4021 3422.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.