My Instore Radio
Billund

Er du knivskarp til kundesupport med teknisk flair og en passion for at levere verdensklasse service?

Brænder du for at yde kundesupport, hvor både teknisk indsigt og kundeoplevelsen er i fokus?

Vil du samtidig have en selvstændig, central rolle med stort ansvar og indflydelse? Stillingen er nyoprettet, og hos os er der ikke langt fra idé til handling – du får stor frihed til at forme opgaverne sammen med teamet.

Hos My Instore Radio får du nu chancen for at blive en vigtig del af et mindre, dedikeret supportteam, som sætter standarden højt for både service og teknisk support.

Her arbejder vi i et professionelt miljø, hvor kundens behov altid går forud, og hvor din udvikling og ansvar bliver prioriteret.

Hvem er vi?

Vi er en international virksomhed med afdelinger i Los Angeles, USA og Sydney, Australien - hovedsædet ligger i Billund. My Instore Radio blev grundlagt i 2011 og er i sund vækst. Vi dækker rollerne developers, supporters, music manager, sales representative m.m.

Vi er market leaders indenfor vores område, hvor vi er specialister i musik og digital signage løsninger til butikker, restauranter, hotelkæder m.m. Vores produkter findes i hele verden.

My Instore Radio deler lækre og moderne kontorfaciliteter med vores søsterselskab AVdesign og tilsammen beskæftiger vi i alt 27 dygtige kollegaer med forskellige nationaliteter. Vi tilbyder pensionsordning, sundhedsforsikring og frokostordning.

Rollen som kundesupporter

Vi søger dig med solid erfaring i kundebetjening, og som trives med at kommunikere med kunder både telefonisk og via e-mail.

Du har en naturlig og solid teknisk forståelse, der gør dig i stand til hurtigt at danne dig et overblik og rådgive kunderne om den rette løsning.

Du spiller en aktiv rolle i den daglige support og i arbejdet med at optimere vores løsninger, hvor din indsats skaber mærkbare resultater for både kunder og virksomhed.

Du får stor frihed til selv at tilrettelægge dine arbejdsopgaver og vil samtidig indgå i testprocessen af vores produkter.

Opgaver og ansvar:

  • Daglig kundesupport via telefon og mail med fokus på hurtig og effektiv løsning.
  • Medvirken i testing og kvalitetssikring af nye og eksisterende produkter.
  • Træning og opsætning for nye kunder for at sikre en optimal start.
  • Samarbejde med teamet om at sikre, at supporten altid lever op til kundernes forventninger.
  • For den rette person kan der evt. kobles interne salgsopgaver på – bl.a. via teknisk troværdighed.

Hvem er du?

Du har et naturligt højt servicegen, en positiv indstilling og gode kommunikationsevner – både på dansk og engelsk. Begge sprog skal beherskes på højt niveau både i skrift og tale.

Du er venlig og udadvendt, og det falder dig helt naturligt at sætte kunden i centrum og yde en ekstraordinær service.

Din profil:

  • Har teknisk flair og naturlig interesse inden for området.
  • Erfaring fra kundeservice er et must.
  • Trives med en bred pallette af arbejdsopgaver.
  • Viser initiativ med en proaktiv og fleksibel tilgang til tingene.
  • Har interesse i at udvikle kundernes succes med vores produkt.
  • Har sans for detaljer og formår samtidig at levere gode resultater, selvom der kan være en skarp deadline.
  • Har en høj og loyal arbejdsmoral.
  • Fleksibel tilgang til placering af arbejdstimerne.

Yderlig information

Vi vil gerne have dig med på holdet snarest muligt, men venter gerne på den rette kandidat.

Der er tale om en fast stilling på 37,5 timer pr. uge.

I teamet skiftes vi til at dække supportvagten i weekenderne. Som supportvagt i weekenden skal man stå til rådighed i tilfælde af, at der kommer supportopgaver ind på kundemailen. Supportvagten kan varetages remote og der kompenseres for timerne.

Jobbet er i Billund de øvrige dage og her er der ikke mulighed for at arbejde hjemme fra.

For mere information omkring My Instore Radio tjek gerne vores hjemmeside: https://myinstoreradio.com/

Vi ser frem til at modtage din motiverede ansøgning og CV via ansøgningsknappen.

Vi holder løbende samtaler og stillingen lukkes, når vi har fundet den rette kandidat.

Skal du være en del af et team, hvor teknisk indsigt og kundeservice går hånd i hånd? Så ser vi frem til at høre fra dig!

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.