NPV A/S
Charlottenlund

Advokat med erfaring inden for entrepriseret og fast ejendom

Vil du spille en vigtig rolle i en succesfuld virksomhed, der ønsker at være blandt markedets førende ejendomskoncerner inden for innovation og bæredygtighed?

Velkommen til NPV

NPV udvikler projekter til salg og til egen portefølje. Projekterne spænder fra ambitiøse byudviklingsprojekter og kreative konverteringer af historiske bygninger til udvikling af shopping destinationer. På nuværende tidspunkt opfører vi bl.a. Gammelhavn i Vejle og arbejder med større projekter som Fuglekvarteret Hvidovre, Cirkelhuset i Fredensborg Kommune, Vingelunden i Vinge og Arrivas tidligere busholdeplads på Østerbro.

Tag juridisk ansvar for sagerne

Som vores nye kollega kan du se frem til at få selvstændigt juridisk ansvar for sagerne med fokus på entreprise, rådgiveraftaler, tvister samt fast ejendom. Derudover vil der være interne opgaver, der skal håndteres, såsom GDPR, managementaftaler og diverse opgaver vedrørende vores egen portefølje. Opgaverne udføres selvstændigt men i tæt samarbejde med de øvrige medarbejdere i NPV samt med anerkendte rådgivere, eksterne advokater og finansielle samarbejdspartnere.

Et stærkt team i et innovativt miljø

Du bliver en del af et stærkt team på ca. 30 dedikerede medarbejdere i NPV med reference til CEO Jens Schaumann. Fælles for os er, at vi er professionelle og stolte af vores projekter, samtidig med at vi er uformelle og kommer hinanden ved. Ydermere vil du opleve, at vores løsninger imødekommer brugernes ønsker og behov, hvad angår funktion, æstetik og innovation. På den måde kan vi levere byggerier, som altid formår at forene de nyeste teknologiske landvindinger med det bedste fra dansk og nordisk byggetradition.

Vi tilbyder attraktive ansættelsesforhold, en attraktiv gage efter kvalifikationer, pensionsordning samt diverse medarbejdergoder – herunder kantineordning, sociale arrangementer mv.

Er det dig, vi leder efter?

  • Du er advokat med minimum 4 års erfaring som advokat fra et advokatkontor.
  • Du har et kommercielt mindset og tager ansvar for at eksekvere. Du trives i et miljø, hvor der er meget interaktion og som til tider er hektisk, men hvor der samtidig er respekt for, at der også er et liv der føres ved siden af arbejdet.
  • Du har erfaring inden for fast ejendom, herunder særligt entrepriseret.

Er du interesseret?

Rekrutteringen håndteres af Amalie Search & Selection A/S.

Send din ansøgning og dit CV allerede i dag. Der afholdes løbende samtaler, og vi forbeholder os retten til at afslutte processen før tid, hvis vi finder den rette. Tiltrædelse er hurtigst muligt efter nærmere aftale. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte Talent Acquisition Consultant, Trine Marie Witte på telefon 20908788.