Grene Wind Industry Supplies A/S
Randers SV

Bogholder

Vil du være en del af en international virksomhed med stærke danske rødder og afdelinger verden over?

Grene Wind Industry Supplies A/S – i daglig tale WIS blev grundlagt i 2006 og er i dag en af de førende leverandører til vindmølleindustrien, offshore og energisektoren. Vi specialiserer os i værktøj, specialudstyr, el-komponenter, hydraulik, løftegrej og reservedele, og vi eksporterer til mere end 50 lande.

Vores hovedkontor ligger i Randers, og vi har egne afdelinger i Kina, Taiwan, Indien, Panama og USA samt flere datterselskaber her i Danmark. Hos os bliver du en del af en international og dynamisk virksomhed i vækst – med et stærkt lokalt fællesskab og en uformel omgangstone.

Om jobbet:

Vi søger en struktureret bogholder, der brænder for en bred vifte af opgaver inden for regnskab og økonomi. Du bliver en del af et engageret Finance-team, hvor samarbejde, faglighed og udvikling er i fokus.
Dine primære opgaver for moderselskab vil være:

  • Behandling og ansvarlig for kreditfakturaer i workflow
  • Afstemning af kreditorer
  • Oprettelse og vedligeholdelse af kreditor stamdata
  • Afstemning og indberetning af moms
  • Indberetninger (intrastat og CBAM)
  • Afstemning af Skattekontoen
  • Bogføring af rejseafregninger
  • Bogføring af kassebilag
  • Ad hoc administrative opgaver i økonomifunktionen

Datterselskaber:

  • Varetagelse af bogholderifunktionen i 2 mindre datterselskaber

Sekundære opgaver for moderselskab:

  • Debitoropfølgning, herunder rykning af debitorer og kontakt til dem vedr. afviste fakturaer og korrektioner
  • Bogføring af indbetalinger
  • Debitorrapporter

Om dig:

Du arbejder struktureret og selvstændigt og tager ansvar for dine opgaver- samtidig trives du i et team og bidrager til et godt samarbejde. Du er god til at holde overblik, også når der er mange deadlines, og du har en samarbejdsorienteret tilgang til opgaveløsning.

Vi forestiller os, at du har:

  • Erfaring som debitor-/kreditorbogholder, regnskabsassistent eller lignende.
  • Uddannelse som merkonom i økonomi eller tilsvarende relevant baggrund.
  • Gode dansk- og engelskkundskaber.
  • Erfaring med Microsoft Dynamics 365 er en fordel – men ikke et krav.
  • Gode Excel-kompetencer.

Vi tilbyder:

  • En fast, fuldtidsstilling med fleksible arbejdstider.
  • En spændende og alsidig stilling i en international virksomhed i vækst.
  • Et uformelt arbejdsmiljø med fokus på både faglighed og fællesskab.
  • Løn efter kvalifikationer – inkl. pension og sundhedsforsikring.

Interesseret?

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte CFO Britt Nielsen på telefon 51 79 26 46. Send din ansøgning mærket ”Bogholder” til HR Manager Selma Banda på seba@grene.com.

Vi screener og afholder samtaler løbende – send derfor din ansøgning snarest muligt, dog senest den 20. juli 2025.