ENKOTEC
Skanderborg og mulighed for hjemmearbejde

Kvalitetsbevidst eksportassistent til international virksomhed

Brænder du for at arbejde med både nationale såvel som internationale kunder? Trives du med at samarbejde med kolleger på tværs af afdelinger i et uformelt arbejdsmiljø? Og er du god til effektiv ordrebehandling, fakturering og forsendelse? Så er du måske den nye kollega, som vi mangler i vores salgsteam.

Du bliver en vigtig medspiller i et stærkt team, hvor der lægges stor vægt på faglig sparring og samarbejde. Det er derfor vigtigt, at du er en ægte holdspiller.

Du bliver en del af en virksomhed med et uhøjtideligt og dynamisk arbejdsmiljø. Dit job har stor betydning hos ENKOTEC, da effektiv ekspedition af reservedele er en meget vigtig del af vores after-sales servicekoncept.

Dine væsentligste opgaver vil være at:

  • Udarbejde tilbud og ordrebekræftelser i dialog med kunderne
  • Sørge for fakturering og forsendelse af kundeordrer i samarbejde med speditører
  • Varetage ad hoc-salgssupportopgaver for sælgere og andre kolleger

Som ny medarbejder bliver du en del af et grundigt oplæringsforløb, hvor du til en start vil få sidemandsoplæring fra erfarne medarbejdere i den daglige arbejdsgang.

Specifik uddannelsesmæssig baggrund er ikke afgørende. Det vigtigste er, at du:

  • Har god IT-forståelse og har erfaring med Microsoft Office-programmer og meget gerne kendskab til ERP-systemet Business Central
  • Behersker engelsk både mundtlig og skriftligt.
  • Trives med at fordybe dig i opgaverne og arbejde sammen med andre. Du får en stor kontaktflade, da jobbet kræver samarbejde med mange interessenter
  • Er serviceorienteret, fleksibel og kvalitetsbevidst samt arbejder systematisk og effektivt.
  • Har Ja-hatten på og er løsningsorienteret.

Praktiske oplysninger:

  • Opstart så snart som muligt, men vi venter også gerne på den rette kandidat.
  • Stillingen er på 37 timer fordelt på ugens fem hverdage med mulighed for fleksible arbejdstider og hjemmearbejde.

Interesseret?

Lyder det som et job for dig? Så send os din ansøgning senest fredag d. 4. juli 2025, stilet til Support Team Manager Pia Spørring Østberg, pso@enkotec.dk. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Pia på 29107760 eller pr. e-mail.

Vi glæder os til at høre fra dig!


ENKOTEC has 70 employees of whom the majority are working at the headquarters in Skanderborg and the rest in our US Office. The company is owned by the Danish BIKUBENFONDEN, which is a private foundation that allocates funds from its returns and capital to benefit non-profit and charitable purposes in the Danish society. At ENKOTEC, we value a strong company culture which we care for and protect through open communication and various employee events.