
Vi søger sekretær/administrativ medarbejder til fysioterapiklinik
Fysiodanmark Vejen søger en sekretær/administrativmedarbejder til vores reception. Stillingen er på ca. 18 timer om ugen, som fordeles således, at åbningstiden i receptionen er dækket. Du har en kollega i receptionen og derved bliver der mulighed for fleksibilitet i forhold til arbejdstider. Opstart efter aftale i efteråret 2025.
Vi søger en medarbejder med ”smil i stemmen”, som er veltalende og har gode samarbejdsevner. Du vil være vores første kontakt til kunderne, og det er derfor afgørende, at du kan yde en god service i telefonen og i den personlige kontakt i receptionen.
Dine arbejdsopgaver vil være mange og forskelligartede. Det er vigtigt, at du er fleksibel, kan prioritere opgaverne samt har et godt overblik. Nogle dage kan byde på højt arbejdstempo og afbrydelser, mens andre kan være mere rolige med plads til at gå i dybden med opgaverne.
Arbejdsopgaverne er foruden kundekontakt, forefaldende administrative opgaver, hvor det er væsentligt, at du har flair og interesse for It, tal og det skrevne danske sprog. Du vil derudover få ansvaret for mindre praktiske opgaver.
Det er vigtigt, at du kan tage initiativ til selv at løse opgaver, samt at du kan samarbejde med din sekretærkollega, vores fysioterapeuter og eksterne samarbejdspartnere.
Vi kan tilbyde en fast stilling i en spændende og dynamisk virksomhed med 11 medarbejdere. Vi værdsætter det sociale arbejdsmiljø højt, og vi har en velfungerende arbejdsplads med fleksibilitet og medindflydelse.
Hvis dette har vakt din interesse, kan du sende din ansøgning via "Ansøg"-knappen.
Har du brug for at vide mere, kan du ringe til Lykke Isaksson på 2635 2779 eller skrive til Maj-Britt Høtoft, bryggergade8@gmail.com.
Ansøgningsfrist: 01.08.2025.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.