
Controller/regnskabs- og økonomimedarbejder
Drømmer du om et meningsfyldt job, hvor der er plads til familie og fritid, så læs videre….
Brænder du for at skabe forretningsindsigt hos beslutningstagere gennem analyser og rapporteringer, og er du god til at finde historierne i tallene – så er du formentligt vores nye kollega.
Vi oplever i øjeblikket stigende kundetilgang og har behov for at få tilført ekstra kapacitet for fortsat at kunne servicere vores kunder med at forstå, agere og navigere i deres virksomhed. Vi søger en detaljeorienteret og selvkørende controller/regnskabsmedarbejder med en solid forståelse for bogholderiet. Vi er en nystartet dynamisk konsulentvirksomhed i vækst, og vi har et stort fokus på det moderne, digitale og automatiserede bogholderi - hvor vi hele tiden forsøger at skubbe barren for smarte innovative og meningsfyldte løsninger til vores kunder.
For at få succes i stillingen er det derfor vigtigt, at du er proaktiv, nysgerrig og analyserende – vi skal hele tiden være i stand til at udfordre vores samarbejdspartnere, kunder samt kollegaer. Der er potentiale for faglig udvikling i denne stilling, og vi forventer, at du er nysgerrig af natur og har personlighed til at lære, udvikle dig og tage mere ansvar over tid.
Arbejdsopgaver
- Daglig bogføring, løn og afstemninger.
- Deltagelse i måneds-, kvartalsvis- og årsafslutninger for vores kunder
- Månedsrapportering, cash flow- og likviditetsopgørelser
- Opsætning samt drift af prop- og fintech værktøjer.
- Udarbejdelse af budgetter, forecast m.m.
Kvalifikationer
- Uddannelse inden for økonomi/revision og gerne med praktisk erfaring
- Fleksibel og med respekt for deadlines.
- Selvstændig og struktureret.
- Har erfaring med ERP-systemer og Excel på et højt niveau
- Evne til at komme med ideer og optimeringsforslag.
- Trives med en varierende hverdag og tager ansvar for dine opgaver.
Vi tilbyder
- En afvekslende hverdag i en vækstorienteret og uformel virksomhed med et godt og trygt arbejds- og læringsmiljø.
- Mulighed for fleksibel arbejdstid herunder hjemmearbejdsdage.
- Gode muligheder for faglig udvikling.
- Frokostordning.
- Løn og vilkår, der matcher dine kvalifikationer.
Er du klar til at tage ansvar og udvikle dig i et spændende job? Send din ansøgning og CV via knappen ”Ansøg”– har du spørgsmål til stillingen eller virksomheden kan du kontakte Johnny på 51 91 65 91.
Ansøgningsfrist: Vi afholder løbende samtaler – så tøv ikke med at ansøge.
Roce ApS er en CFO-Service beliggende på Coworking Plus nær Odense banegård. Vi beskæftiger os indenfor CFO-Service med bogholderi, controlling samt CFO-ydelser. Formålet med vores services er at sikre pålidelig og strømlinet rapportering til virksomheder og organisationer, så de kan træffe informerede beslutninger og opnå optimal økonomisk styring. Det sker ved at udleve vores mission om at være en pålidelig og effektiv partner for vores kunder samt sikre at de forstår deres forretning. Vores kunder består af mindre virksomheder som har behov for indsigt i deres forretning og processor.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.