
Customer Support & Procurement Lead
Bliv en nøgleperson i den grønne omstilling hos Bodil Energi.
Bodil Energi er en hurtigt voksende virksomhed i hjertet af København med en mission om at gøre bæredygtig energi tilgængelig for alle. Vi leverer skræddersyede løsninger inden for varmepumper og solceller – og vi har brug for dig til at styrke både drift og kundesupport.
Din rolle
Som drift- og supportansvarlig bliver du en central figur i vores operationsteam. Du er bindeleddet mellem salg, vores kunder og installatører – du skal derfor sikre både glade kunder og effektive processer.
Dine opgaver inkluderer:
- Indkøb af varmepumper og solceller hos grossister
- Koordination og ledelse af vores installatørpartnere
- Styring af hele aftersales-processen – fra salg til faktura
- Kundesupport og teknisk fejlfinding (primært telefonisk)
- Dokumentation og opfølgning i vores systemer
- Procesoptimering og ad hoc-udviklingsopgaver på tværs af afdelinger
Vi forestiller os, at du
- Har erfaring med indkøb, logistik og leverandørstyring
- Har erfaring med / modet til at gribe telefonen og tale med vores kunder på daglig basis om stort og småt
- Er struktureret, selvstændig og tager ansvar
- Er serviceminded og løsningsorienteret – især over for kunder
Vi tilbyder
- En nøglerolle med masser af ansvar og indflydelse på Bodils fremtid
- Faglig udvikling – både teknisk og driftsmæssigt
- Mulighed for at vokse ind i en Head of Support & Procurement
- Kontor på toppen af Nørreport – med udsigt til Torvehallerne
- Et dedikeret og energisk team + dart i pauserne
Ansøgning
Send din ansøgning og CV til jens@bodil.energy
Spørgsmål? Ring til os på +45 29 90 91 51.
Vi glæder os til at høre fra dig.