
Struktureret salgssupporter til administrative opgaver
Best-AV er en landets førende AV-leverandører såvel til det offentlige som det private marked. Vi tager alle opgaver seriøst med fokus på kundens behov. Uanset om der er tale om komplicerede projektopgaver med brug af højt certificerede programmører, et nybyggeri med mange møderum, en skole, som skal have udskiftet en pære på en projektor eller en eksisterende installation, en rådhussal, der skal have nyt mikrofonanlæg, en kirke der har brug for en ny lydløsning eller en virksomhed, som skal have opsat skærme til møderum, så står vi som AV-leverandør klar til at hjælpe.
Vi søger nu en person til intern salgssupport med en struktureret tilgang til arbejdsopgaverne. Dine primære opgaver vil være at supportere vores udekørende sælgere og projektledere i forhold til vores ordrepulje m.m. Du er den rigtige kandidat, hvis du er detaljeorienteret, drives af at have styr på tingene og kan lide at skabe struktur og ordren omkring dig. Det er vigtigt, at du kommer med en lyst til at spille en central rolle i, at vi som virksomhed konstant stræber efter at blive en endnu bedre leverandør i forhold til vores kunder.
Primære arbejdsopgaver:
- Oprettelse af ordrer / tilbud
- Vedligeholdelse af ordrepulje
- Vedligeholdelse af kundedatabasen
- Telefonsupport i forhold til kunder og internt salgsteam
- Backoffice- / Administrativ support til vores salgsteam
- Bindeled mellem salg og service i dagligdagen
- Ekspedition (forsendelse / modtagelse af varer)
Dine faglige kvalifikationer:
- Du taler flydende dansk og engelsk
- Du har IT-erfaring og forståelse, og vil gerne lære mere
- Du har erfaring med ordrebehandling
- Erfaring fra lignende stilling er en fordel, men ikke et ufravigeligt krav.
Dine personlige egenskaber:
- Du er god til at ”holde mange bolde i luften”
- Du synes det er spændende at være med til at skabe struktur i en ofte hektisk hverdag
- Du er detaljeorienteret
- Du er god til at danne og bevare overblikket
- Du er god til at få tingene løst
- Du brænder for at yde en god service overfor kunder, leverandører og kollegaer
- Du er initiativrig og selvmotiverende – venter ikke på at opgaverne kommer til dig, men opsøger dem selv.
- Du er en Teamplayer
Vi tilbyder:
- Et alsidigt, lærerigt og selvstændigt job med gode udviklingsmuligheder
- Et team af engagerede og kompetente kollegaer i et uformelt arbejdsmiljø
- En hverdag med korte beslutningsveje og en flad organisationsstruktur
- En kultur med fokus på kvalitet, handling og kundeorienterede løsninger
- Lønpakke i forhold til kvalifikationer
Hvis du synes, at ovenstående passer på dig og har lyst til en omskiftelig hverdag i et energisk team, så send os en ansøgning og dit CV hurtigst muligt med emnet ”Salgssupporter” til ch@best-av.dk
Ansøgningsfrist: 20-06-2025
Opstart: 01-08-2025
Arbejdssted: Best-AV A/S, Naverland 8, 2600 Glostrup.