Brænder du for at yde support i verdensklasse?

Fantastisk! Det gør vi hos Wondr også – og tilfældigvis leder vi lige nu efter en skøn og engageret supportmedarbejder, der har lyst til at blive en del af vores team.

Wondr er et forretningssystem, udviklet med det formål at give fitnessbranchen et digitalt, avanceret, moderne og smart værktøj. Et system, der konstant udvikles for at kunne håndtere alle de udfordringer, branchen står over for. Vores kunder findes primært i Danmark, Norge og Sverige, men også i flere andre europæiske lande.

I din rolle hos os bliver du en del af Wondrs support-team, som har ansvaret for at håndtere de spørgsmål og udfordringer, der dagligt kommer ind via mail og telefon fra vores kunder. Du hjælper og guider dem i systemet, fejlsøger forskellige typer af problemer og opbygger og vedligeholder kunderelationer. Derudover har du – sammen med teamet – ansvar for at:

  • Uddanne internt og eksternt
  • Oprettelse og vedligeholdelse af hjælpeartikler og vidensdatabase
  • Teste og fejlfinde på nye og eksisterende funktioner
  • Selvstændigt prioritere og udføre arbejdsopgaver
  • Rapportere fundne problemer og observationer til nærmeste leder

Vi er en hurtigt voksende virksomhed, der tilbyder et system i konstant udvikling med forbedringer og nye funktioner. Derfor er det vigtigt, at du er lærenem, trives i et højt tempo og er en problemløser – helt ud i fingerspidserne. Vi arbejder tæt sammen på tværs af afdelinger, og det er derfor vigtigt, at du er fleksibel og nyder at hjælpe til i forskellige sammenhænge.

For at få succes i rollen skal du være teknisk, serviceminded og pædagogisk. Du skal være flydende i dansk og engelsk – både mundtligt og skriftligt – og det er en fordel, hvis du også kan andre nordiske og europæiske sprog.

Stillingen er fuld tid med base i vores skønne kontor i Aarhus.

Hos os får du et sjovt, alsidigt og udfordrende job med fantastiske kolleger. Vi har et stærkt sammenhold og lægger derfor stor vægt på dine personlige egenskaber. At være åben, udadvendt og have lidt humor skader bestemt ikke.

Vi tilbyder muligheden for at lære og vokse sammen med engagerede kolleger, der alle har forskellige baggrunde, erfaringer og kompetencer.

Øvrig information og fordele ved stillingen:

  • Gratis fitness-abonnement hos vores samarbejdspartnere
  • Frokostordning
  • Sundhedsordning
  • Pensionsordning
  • Mulighed for fleksibilitet eller hjemmearbejde
  • Startdato hurtigst muligt

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores Support Manager Rolf Erik Stenersen på rolf.erik.stenersen@wondr.cc.

Ansøgning

Du sender din ansøgning og dit CV via linket "Ansøg" her på siden.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.