
Regnskabsmedarbejder (barselsvikariat)
TOTAL AVIATION LTD A/S oplever en stigende international vækst, og vi søger derfor en dygtig og engageret medarbejder til et barselsvikariat i vores regnskabs- og økonomiafdeling. Virksomheden er beliggende i Kastrup, og vi har desuden salgskontorer i USA og Singapore. Det er en fuldtidsstilling men deltid kan også være en mulighed. Du kommer til at få en central rolle i vores regnskabs- og økonomiafdeling med stor berøringsflade i hele vores organisation. Du vil indgå i et regnskabsteam bestående af 2 personer. Vi ønsker at sikre dig en tryg og god start, og planlægger derfor et par ugers sidemandsoplæring sammen med vores nuværende medarbejder, inden hun går på barsel.
Mere specifikt bliver dine opgaver:
- Debitor-, kreditorstyring og finansbogholderi.
- Momsregnskab (månedligt).
- Bankbetalinger, valutadisponering, økonomistyring.
- Bankafstemninger, Afstemning af balance-/ og bankkonti mv.
- Fakturabogføring, debitor- og kreditoropfølgning.
- Registrering af kundebetalinger, kreditovervågning.
- Rejseafregning samt diverse rapporteringer til offentlige myndigheder.
- Deltage i arbejdet omkring diverse søsterselskaber / Xero.
- Div. regnskabsmæssige og administrative ad hoc-opgaver.
Kvalifikationer:
Vi søger en engageret, positiv og dynamisk person med en åben tilgang til arbejdsopgaver. Du arbejder selvstændigt, systematisk og struktureret med fokus på kvalitet og detaljen. Du har erfaring inden for ét eller flere af nedenstående områder og er uddannet inden for regnskab og har erfaring med både debitor- og kreditoropgaver:
- Erfaring med debitorstyring, inklusive betaling, rykkerprocedurer og afstemning.
- Kendskab til kreditorstyring, herunder registrering, kontrol, betaling og afstemning.
- Erfaring med bogføring og afstemning af daglige og periodiske driftsopgaver.
- Struktureret og analytisk tilgang med fokus på kvalitet og detaljer.
- Gerne 2-5 års erfaring inden for regnskab men ikke et krav, da oplæring foregår.
- Stor erfaring med IT og digitale værktøjer samt kendskab til bogføring i E-conomic (vil være en fordel). Ellers sørger vi for oplæring.
- Skriver og taler dansk og engelsk.
Vi tilbyder:
- Barselsvikariat ansættelsesstart: 14. juli 2025 og slutdato aftales nærmere (sommeren 2026).
- Et spændende job i en lille international virksomhed, som er inde i en god vækst.
- Afvekslende job med masser af daglige udfordringer.
- Løn efter kvalifikationer / bonus og pensionsordning samt sundhedsforsikring.
- Et job med mange muligheder, hvor du selv i høj grad er med til at påvirke indholdet.
- En god arbejdsplads med gode kollegaer.
- Den rette person har gode fremtidsmuligheder i virksomheden
- Arbejdstiden er fra 8.30-16.30 med flexordning samt mulighed for at hjemmearbejde 2 dage om ugen.
Ansøgning:
Vi glæder os til at modtage din ansøgning med kopi af CV til: hr@totalaviation.com senest 30. juni 2025.Du er velkommen til at kontakte vores Head of Finance Brian Bagley, ml. 9.00-15.00 på telefon 6915 3268 for yderligere oplysninger.
TOTAL AVIATION LTD A/S er en danskejet virksomhed startet i 1990. Virksomheden beskæftiger sig med køb og salg af flyreservedele til udvalgte flytyper. Der er primært fokus på flykomponenter og kundeløsninger indenfor dette område. Virksomheden er lagerførende med hovedsæde i Kastrup og har desuden salgskontorer i USA og Singapore. www.totalaviation.com