
Kvalitetsambassadør med kendskab til specialrengøring søges
Hos Racoon Rengøring og Ejendomsservice A/S ser vi verden lidt anderledes. Her er der vendt en del ting på hovedet – ikke for at skabe hovedrysten, men for at skabe nye perspektiver og muligheder! Vi er ikke bare en virksomhed med 26 års erfaring. Vi er en virksomhed der har iværksætteri i sit DNA for vi er i konstant udvikling og her går seriøsitet og sjov hånd i hånd. Vores kerneprodukt? Jo, vi tilbyder bl.a. rengøring og ejendomsservice, men det er langt mere end det. Vi sælger vores kultur, værdier, systemer og unikke koncepter, som er blevet finpudset gennem årtier. Og nu leder vi efter endnu en engageret og dygtig kvalitetsambassadør.
Hvad kan vi tilbyde dig?
- En afvekslende og spændende hverdag, hvor der er højt til loftet og kort til nærmeste leder.
- Mulighed for selv at sætte dit præg på din hverdag og være en afgørende faktor til at opbygge/udvikle vores ad-hoc afdeling.
- Mulighed for udvikling af både dine faglige og personlige kompetencer
- En masse skønne kolleger fra hele verden, deriblandt Danmark, Rumænien, Holland, Polen, Bulgarien og Argentina, som alle stræber efter samme mål – at være de bedste til det vi gør, og have det sjovt imens.
- En god fast løn, pension, sundhedsordning og tandforsikring
- Mobiltelefon og PC
- Frokostordning, fri afbenyttelse af træningscenter, lækre nyistandsatte lokaler, masser af sociale events m.m.
Om jobbet
Du vil blive en del af Racoons ad hoc-afdeling, hvor vi betjener en lang række kunder. Vi har base i Rødovre, men du vil køre ud til ejendomme i hele Storkøbenhavn. Vores kunder er primært i sektoren andel-, ejer- og almennyttige boligselskaber.
Arbejdet består i at kvalitetssikre/kvalitetskontrollere, rapportere til kunder samt have daglig kontakt til både kolleger og kunder. Du skal trives med styring og igangsættelse af projekter samt udvikling (herunder oplæring), motivering og fastholdelse af medarbejdere.
Du skal udarbejde tilbud til kunder og supportere vores planlæggere.
Er vi et match?
- Det er absolut en fordel, hvis du har erfaring fra specialrengøring – herunder hovedrengøring, rengøring af tagrender, afrensning af grafitti, flytterengøring, facaderens, rens og behandling af gulve osv. Har du erfaring fra skadeservice er dette også en fordel.
- Du har ledelseserfaring, og vil få ansvar for rekruttering, ansættelse og afskedigelse af medarbejdere.
- Du skal være seviceminded.
- Du skal kunne tale, læse og forstå dansk
- Du skal kunne kommunikere på engelsk, da mange kollegaer taler engelsk
- Du skal have et B kørekort
- Du er ansvarsbevidst, serviceminded og har kunden i fokus
- Du kan arbejde selvstændigt og systematisk
- Du er fleksibel og engageret i dit arbejde
Lyder det som noget for dig?
Send din ansøgning til os allerede i dag via ”ansøg-knappen” nederst.
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Charlie Carlsen på tlf.: 70 27 54 75.
Se mere på www.racoon.dk eller på vores sociale medier.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.