FA09
Søborg

Kagså kollegiet søger en leder med passion for at sikre effektiv bygningsdrift

Er du en erfaren leder med administrative evner og måske også med byggeteknisk erfaring? Har du en passion for at sikre effektiv drift og for vedligeholdelse af bygninger og grønne anlæg? Så kan du være lige den person, vi leder efter!

Vi søger en engageret og kompetent ’ejendomsmester’, der kan tage ansvar for den daglige drift og vedligeholdelse af vores faciliteter samtidig med, at du bidrager til optimering og udvikling af vores processer.

Lidt om Kagså Kollegiet

Kagså Kollegiet ligger i smukke, grønne omgivelser, flot placeret mellem by og natur. På kollegiets område ligger den private børneinstitutionen Kastaniehuset Kagså, som vi samarbejder med.

Kollegiet dækker over godt 300 kollegieboliger på henholdsvis 1, 2 og 3 rum. Boligerne er fordelt som både lejligheder og rækkehuse.

Det undersøges p.t. med kommunen, om der skal igangsættes en helhedsplan på kollegiet.

Struktureret ledelse af driften

Du har kontor på Kagså Kollegiet, hvor du har det daglige ansvar for – og ledelsen af – områdets 2 dygtige driftsfolk, og du skal i samspil med driftsfolk og kollegiechef sikre, at driften varetages på et tilfredsstillende niveau. Du har desuden en vigtig opgave i at medvirke til et velfungerende beboerdemokrati samt at kunne omfavne beboernes mange forskellige henvendelser og ønsker.

Dine primære arbejdsopgaver er:

  • At overholde de opstillede mål og resultater for driften på Kagså Kollegiet
  • At sikre at opgaverne løses inden for aftalt tid og kvalitet
  • Koordinering og professionel varetagelse af driften, fx styring/koordinering af ind- og fraflytningssyn i iSyn, håndtering af forsikringssager, råderetssager, løbende budgetkontrol, fakturering m.m.
  • At afdække behov for udvikling og effektivisering af driftsrelaterede opgaver, så ressourcer, viden og opgavevaretagelsen styrkes. Dette gøres i samarbejde med kollegiechefen.

Hvem er du?

Det er en stilling, hvor du har mulighed for stor indflydelse. Det bliver en dagligdag med mange forskelligartede opgaver og med mulighed for at gøre en stor forskel for området, for bestyrelsen og ikke mindst for de beboere, der bor på kollegiet.

Vi har brug for, at du:

  • Er en nærværende, respektfuld og empatisk personaleleder med en motiverende ledelsesstil
  • Naturligt opsøger samarbejdet med både beboere og bestyrelsesmedlemmer
  • Formår at navigere i en politisk, social og økonomisk styret hverdag med mange interessenter
  • Har erfaring med økonomi- og ressourcestyring (ellers bliver du lært op)
  • Har it-erfaring og kan håndtere digitale løsninger (administrationssystem, diverse apps og webløsninger mv.)
  • Er villig til at påtage dig aftenmøder
  • Har gode kommunikationsevner både skriftligt og mundtligt – også på engelsk
  • Gerne har erfaring med Unik bolig 4 eller lignende systemer.

Løn- og ansættelsesforhold

Stillingen er en fuldtidsstilling med ansættelse i henhold til BL’s overenskomster. Du vil referere til kollegiechefen, og lønnen bliver fastlagt i henhold til overenskomst mellem BL og ESL samt efter kvalifikationer.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du har et gyldigt kørekort, samt at der kan indhentes en anmærkningsfri børneattest. Du skal ligeledes fremvise din straffeattest.

Hvis du er blevet nysgerrig på stillingen, er du meget velkommen til at kontakte kollegiechef Charlotte Simonsen på tlf. 20 92 72 06.

Søg stillingen

Du søger stillingen ved at sende dit CV samt din ansøgning via linket ’Ansøg’ nedenfor senest fredag den 20. juni 2025.

Vi holder samtaler torsdag den 26. juni 2025

Vi glæder os meget til at høre fra dig.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.