HALDGUTTENBERG Advokatfirma
København K og mulighed for hjemmearbejde

Regnskabsmedarbejder/Bogholderiassistent til ejendomsadministration gerne deltid

Vil du have mulighed for at fordybe dig i tallene og samtidig få den medindflydelse, der følger med et lille, tæt kontormiljø? Og vil du bidrage til vores udvikling og sætte dit præg på vores processer?

Her får du både plads til at udvikle dig og til at påvirke vores arbejdsgange. Vi er fx lige startet op med at bruge Unik Bolig, og der vil du kunne påvirke, hvordan vi sætter tingene op

siger advokat og medindehaver Theis Guttenberg.

Måske kender du til ejendomsadministration, eller også har du bare interessen. Så længe du har interesse inden for bogholderi, hører vi gerne fra dig.

Håndtér økonomien for vidt forskellige ejendomme

Du holder et skarpt øje på økonomien i 50 udlejnings-, andels- og ejerforeningsejendomme i vidt forskellige størrelser. Dette gør du sammen med en anden dygtig og hjælpsom bogholder, der hedder Jette.

De mere udadvendte dele af ejendomsadministrationen tager dine 3 andre kolleger sig af, så du har god plads til at dykke ned i dine arbejdsopgaver, som blandt andet omfatter opgaver i relation til håndtering af:

  • Opfølgning på restancer, herunder udsendelse af rykkere
  • Betaling og bogføring af regninger i forhold til sædvanlige løbende udgifter samt byggesager mv.
  • Afstemning af fælleslån, byggelån og andre særlige forhold
  • Afstemning af varmeregnskaber, herunder tilbagebetaling og efterbetaling
  • Indberetning af løn mv. for eventuelle viceværter
  • Måneds- eller kvartalsvise afstemninger overfor bestyrelser
  • Årsafslutning, herunder afstemning og udarbejdelse af materiale til brug for revision.

Vi har fleksible arbejdstider og fokus på trivsel

Du vil få din daglige gang i vores flotte, historiske bygninger i indre København. På en typisk hverdag er de fleste af os på kontoret mellem 8.00 og 16.00, men vi er fleksible over for dine ønsker til arbejdstid og hjemmearbejde. Stillingen er som udgangspunkt en deltidsstilling, men vi er også åbne over for, at det kan være en fuldtidsstilling.

Når du er på kontoret, sørger vi for kaffe og frugt, ligesom vi har frokostordning. Og ikke mindst sørger vi for, at vi alle har det godt sammen.

Vi lægger stor vægt på, at alle vores medarbejdere har det godt og er gode kolleger – og at vi alle er ærlige omkring vores deadlines og opgaver, så vi kan støtte hinanden

uddyber Theis

Du er interesseret i ejendomsadministration og bogholderi

  • Du kan både have få års erfaring eller være nyuddannet, f.eks. som finansiel controller på erhvervsakademiuddannelsen
  • Erfaring med ejendomsadministration er en fordel, men ikke et krav.
  • Du er god til at sætte dig ind i nye IT-systemer – du behøver dog ikke at have erfaring med Unik Bolig men vil være en fordel.

Klar til tal, fleksibilitet og kollegial opbakning?

Send din ansøgning og dit CV allerede snarest og senest den 15. juni 2025 til info@haldguttenberg.dk. Vi afholder samtaler løbende, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat. Vi glæder os til at høre fra dig.