
Afdelingsleder til vores tekniske afdeling for 30/50kV området
Er du en erfaren leder af personale og ønsker du at bidrage til, at det sjællandske elnet fungerer optimalt i forhold til de krav, som den grønne omstilling medfører? Så kom og vær med i afdelingen ’Teknik’, hvor omkring 20 tekniske specialister arbejder for at sikre, at komponenter og net fungerer som ønsket.
Nexel – vi holder Danmark kørende
I Nexel bygger og varetager vi driften af forsyningsanlæg, der sikrer strøm til vores fælles hverdag – på jobbet, i skolen og derhjemme. Læs mere om os på nexel.dk.
Du og din afdeling ”Teknik”
er en del af området Drift og udførelse 30/50 kV, der består af tre driftsenheder. ”Teknik” varetager analytiske opgaver, og vi binder bro til de øvrige enheder i organisationen – som f.eks. vores anlægsafdeling og relevante ledelsessystemer.
I vores bestræbelse på at sikre et robust, sikkert og fleksibelt elnet på Sjælland, søger vi en afdelingsleder, der kan hjælpe os med at nå vores mål.
Vores forretning står overfor en stor og vigtig opgave med at imødekomme samfundets øgede krav og forventninger til både volumen og hastighed i den grønne omstilling. For at kunne levere på det, har vi bl.a. behov for at sikre at vores elnet har den nødvendige driftssikkerhed, fleksibilitet og robusthed til at håndtere den øgede elektrificering. Det skal den nye afdelingsleder og afdeling ’Teknik’ hjælpe os medfortæller Jesper, din nye leder i Nexel.
Afdelingen har arbejdsadresse i Teknikerbyen i Virum.
Du og dine medarbejdere i afdeling ’Teknik’ har bl.a. ansvaret for:
- At udarbejde tekniske udredninger ved havari
- At sikre at nye komponenter og anlæg bliver afprøvet, inden de sættes i drift i nettet
- At sikre en tilstrækkelig uddannelse af de relevante medarbejdere, når nye anlæg skal idriftsættes.
- At sikre den stabile drift og vedligeholdelse af vores RTU’er og relæer.
- At håndtere og undersøge støjklager og eventuelle spændingsklager.
Derudover deltager afdelingens medarbejdere også, når der skal udarbejdes kravspecifikationer ved udbud og i relevante udviklingsprojekter med andre enheder i koncernen.
I jobbet er det vigtigt, at du
- Er erfaren personaleleder
- Har Teknisk know-how indenfor med stærkstrøm, ingeniør eller maskinmester
- Har erfaring med sparring og forandringsledelse
- Har blik for detaljen, når situationen kræver det, og har en struktureret, systematisk og metodisk arbejdsform, så korte deadlines nemt håndteres.
- Er god til at skabe relationer og kan begå dig på alle niveauer i organisationen samt demonstreret evne til at arbejde tværfagligt og facilitere større grupper af interessenter
- Er forandrings- og forbedringsorienteret og trives i en kontekst, hvor dagene sjældent er ens.
Som person evner du at skabe følgeskab på tværs af fagligheder og ser muligheder for at bringe afdelingens ressourcer bedst i spil, så I sammen når de bedste resultater.
Vi kombinerer formål, faglighed og fællesskab
Hos os bliver du en del af en arbejdsplads, der engagerer sig i den grønne omstilling og aktivt sætter positive spor i samfundet. Vi er ikke kun et demokratisk-ejet andelsselskab, men også et fællesskab der tænker langsigtet og formålsdrevet, og hvor forandringer er velkomne, som en vigtig del af dagligdagen.
Vores andelskultur er kendetegnet ved et sammenhold og relationer, der bunder i tillid. Når vi mødes i kantinen, taler vi uformelt med hinanden, og i arbejdet mødes vi med en ligeværdig tilgang på tværs af koncernen, fordi vi ved, at hver person bidrager med noget særligt og værdifuldt.
Et andelsselskab i bevægelse – vil du med på rejsen?
Lyder stillingen som noget for dig, så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt via annoncen her. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Jesper på telefon 30 34 22 43.
Samtalerne afholdes løbende, og vi ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.
Vi ser frem til at høre fra dig.
For at sikre gældende GDPR-lovgivning modtager vi kun ansøgninger via jobannoncen.