Guardique
Rødovre

Bogholder- og administrationsmedarbejder

Vi søger en struktureret, erfaren og selvstændig bogholder- og administrationsmedarbejder, der trives i en hverdag med varierende arbejdsopgaver.

Guardique Products A/S er en af Europas største udbydere af short- & longterm packaging solutions. Vi sætter en ære i at levere det bedste slutprodukt på markedet inden for transport-, emballage- og tekniske skumløsninger. Vi specialiserer os blandt andet i at designe og producere unikke og innovative emballageløsninger, der har til formål at beskytte vores kunders produkter under transport og opbevaring.

Vi søger en engageret og selvkørende medarbejder til vores økonomiafdeling. Du vil få stor indflydelse på vores struktur og optimering af arbejdsgange. Du bliver en del af et mindre team på i alt fire, hvor tre dygtige kollegaer allerede varetager opgaver inden for administration og økonomi. Sammen udgør I en vigtig del af virksomhedens daglige drift og udvikling.

Stillingens primære ansvarsområder vil være indenfor økonomi og bogholderi og i mindre grad administration. Af primære ansvarsområder kan nævnes

  • Finansbogholderi og daglig bogføring
  • Kreditorstyring, herunder leverandørfakturaer, ajourføring af stamdata, indlæsning af prislister, oprettelse af betalingsfiler til banken etc.
  • Debitorstyring herunder fakturering, vedligeholdelse af stamdata, opdatering af kundeprislister, oprettelse af salgsordre etc.
  • Fakturering og betalingskørsel
  • Lagerstyring og kontrol af vareflow, herunder kostpriser og lagerværdi
  • Klargøring af materiale i forbindelse med måneds- og årsregnskab
  • Bidrage til effektivisering af økonomi og lagerprocedurer
  • Udtræk af data til brug for ledelsesrapportering
  • Ajourføring af anlægskartotek og beregning af afskrivninger, diverse finansposteringer.
  • Momsafregning
  • Diverse indberetninger til SKAT, moms og intrastat (Danmarks Statistik)
  • Øvrige administrative opgaver.

Du vil få en grundig introduktion og oplæring i alle arbejdsgangene og samtidig blive en del af et dynamisk team.

Dine faglige kvalifikationer og kompetencer

  • Du har bestået en relevant videregående uddannelse inden for økonomi
  • Du er superbruger i Dynamics 365 (Navision)
  • Du har et godt kendskab til Excel
  • Du har minimum 5 års erfaring inden for en lignende bogholderifunktion
  • Det er et kæmpe plus, hvis du har erfaringen med produktionsbranchen. Dette er dog ikke et krav.

Dine personlige kvalifikationer

Vi ser gerne at du er i besiddelse af følgende egenskaber;

  • Proaktiv
  • Struktureret og detaljeorienteret
  • Tager ansvar for at opgaverne bliver løst korrekt og er løsningsorienteret
  • God til overholdelse af deadlines
  • Spørger dine kollegaer til råds, hvis du er i tvivl om en opgave

Hos Guardique Products A/S ser vi gerne at dette bliver et godt samarbejde for begge parter, så vi lægger stor vægt på at personlighed og faglighed går hånd i hånd.

Vi vægter et godt arbejdsmiljø, så dit gode humør og din positive tilgang er en vigtig faktor.

Kan du nikke genkende til ovenstående ser vi frem til at læse din ansøgning.

Hvad tilbyder vi:

  • En fleksible arbejdsplads, hvor du kan være med til at sætte dine aftryk
  • En spændende stilling i en dynamisk og vækstorienteret virksomhed.
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling.
  • Gode kollegaer
  • Fokus på det gode arbejdsmiljø, sammenhold og fælles ansvar for opnåelse af gode resultater
  • Arbejdstiden vil være i intervallet kl. 7 – 17 fordelt på 37 timer
  • Løn efter aftale

Ansøgning og tiltrædelse:

Skriftlig ansøgning og vedhæftet CV sendes på mail til:
Cecilie Malmgren cm@guardique.com

Oplys venligst, ”Bogholder” i emnefeltet.

Stillingen er med tiltrædelse snarest muligt, dog venter vi gerne på den rette kandidat.

Samtaler afholdes løbende.

Yderligere oplysninger:

Kontakt Cecilie Malmgren tlf.: 3149 7978 alle hverdage i tidsrummet 10.00-17.00