Saxe Hansen A/S
Randers SV

Administrativ medarbejder

Er du blæksprutten, der kan sørge for at kontordriften kører? Være den der er ”First in line” på telefonen og folk udefra? Kan du lide at være den samlende person på kontoret?

Arbejdstid er 32-37 timer pr. uge afhængig af ønsker og kompetencer.

Så er det dig SAXE Hansens automationsafdeling i Randers gerne vil have med på rejsen til at udvikle vores lokale Backoffice-funktion. Vi søger en erfaren administrativ nøgleperson, som trives med at varetage administrationen og samtidig kan være en samlende person for hele kontoret. Stillingen refererer til Fabrikschefen og vil være i tæt samarbejde med flere andre kollegaer i Backoffice.

Din erfaring

Du sidder sandsynligvis i en lignende stilling, hvor du samler trådene og har styr på både lidt indkøb, fakturering og det brede BackOffice-administration. Du har erfaring med opgaver inden for drift (ERP, post & dokument flow, logistik, kundeservice, m.m.). Du er udpræget selvstarter og vant til selvstændigt at tage beslutninger inden for eget ansvarsområde.

Arbejdsopgaverne

Du får ansvar for driftsopgaverne:

  • Front Desk på telefon og folk udefra
  • Personalerelaterede opgaver
  • Kontordrift
  • Reservedelesekspedition og fakturering
  • Dokumentflow Randers-afdelingen
  • Bindeled til Piccoline & køkkenmedarbejdere
  • Mødefacilitering
  • Arrangør/tovholder/facilitering af interne arrangementer
  • Indkøb til drift og vedligehold
  • Ad hoc-opgaver

Du skal desuden videreudvikle de administrative rutiner og bidrage til løbende optimering, ligesom du vil indgå i det daglige administrative arbejde med arkivering, telefonpasning og lignende. Vi tilbyder til gengæld en meget fleksibel stilling, hvor du i store træk selv har mulighed for at tilrettelægge dine arbejdstider.

Uddannelse

Du har minimum 2 års erfaring fra lignende stilling i beslægtet branche.

Du har sikkert en kontormæssig uddannelse eller en teknisk uddannelse, der er gået mod det administrative. Det væsentligste er dog, at du har dokumenteret erfaring med BackOffice-opgaver, og at du er vant til at arbejde med økonomisystemer og styring af indkøb og fakturering, og er indstillet på generelt administrativt arbejde. Basis engelskkundskaber er en forudsætning og vil være at foretrække.

Om dig

Du trives i en håndværks- eller produktionsvirksomhed, hvor tingene er nede på jorden, og hvor vi alle mødes i øjenhøjde. Du er indstillet på både at klare de daglige kontoropgaver og du tager ejerskab for opgaven med humor og fleksibilitet.

IT-viden

Det forventes, at du er vant til at arbejde med Office-systemer som Word, Excel, Outlook m.m., og at du kan begå dig i et avanceret økonomistyringssystem.

Virksomheden

Saxe Group består af omkring 105 medarbejder fordelt på afdelinger i Værløse, Hvidovre, Jönköping, Oslo og Randers. Afdelingen i Randers består af ca. 44 medarbejdere.

SAXE Hansen blev grundlagt i 1967 af Henning Saxe Hansen. Da SAXE begyndte, var firmaets fokus på sprøjtestøbning og ekstrudering af plast. Gennem årene blev der udvidet med adskillige agenturer for maskiner til fremstilling af plastemner. Afdelingen i Randers arbejder med udvikling og servicering af automation og industrirobotter.

Ansøgningsfrist:

Snarest muligt

Har du spørgsmål vedrørende stillingen så kontakt venligst:

Kasper Due Skjøtt
Mobil +45 4042 0992
Mail: hr@saxe-group.com

Se mere på www.saxe-group.com

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.