HTK Forsyning A/S
Taastrup

Økonomispecialist

Er du klar til at løfte økonomi og regnskab i en virksomhed under udvikling?

HTK Forsyning A/S er et kommunalt ejet forsyningsselskab med et højt serviceniveau og store ambitioner. Vi leverer rent drikkevand og leder spildevand og regnvand væk fra forbrugerne på en miljømæssig god måde. Om kort tid bliver det også, at sikre en god og effektiv affaldshåndtering for forbrugerne, da vi er under organisationsudvidelse fra 2026.

Selskabet er derfor i en dynamisk udviklingsfase og vi er i færd med at ansætte en fuldtidsdirektør, til at lede selskabet fremad. Processen har betydet omstrukturering af vores administrative ressourcer og derfor søger vi nu en økonomispecialist til at styrke vores team.

Primære arbejdsopgaver:

  • Bogføring og afstemning af konti
  • Udarbejdelse af måneds- og årsregnskaber
  • Håndtering af fakturering, betalinger og momsafregninger
  • Budgettering og økonomisk rapportering

Dine arbejdsopgaver vil også være at bidrage med analytisk indsigt, rådgivning til vores fagchefer og løbende optimering af vores regnskabsprocesser og systemteknik så vi følger udviklingen. Derudover vil du komme i samarbejde revisorer og andre eksterne partnere.

Kvalifikationer vi søger:

  • Relevant uddannelse og erfaring inden for regnskab eller økonomi
  • Indgående kendskab til regnskabssystemer og økonomistyring
  • Gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • Erfaring med forsyningssektoren er en fordel, men ikke et krav

Vi ser gerne at du har god erfaring med økonomisystemer, evt. til systemerne Navision BC20 og 365Tid. Kendskab til lovgivning indenfor affald, vand og kloak er en fordel. Sans for udvikling og effektivitet samt evnen til at arbejde selvstændigt og opsøgende er kvalifikationer vi søger til stillingen.

Vi tilbyder:

  • En spændende og udfordrende stilling i en dynamisk virksomhed
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling
  • Løn efter overenskomst
  • Fuldtidsstilling - 37 timer inkl. frokost
  • Adgang til motionsrum og sociale arrangementer.

Du kommer til at være en del af vores udviklingsproces, med mulighed for at forme din arbejdsportefølje/arbejdsopgaver. Du vil blive en del af at godt arbejdsmiljø med højt til loftet og en uformel omgangstone grundet vores flade struktur.

Så er din faglighed økonomi med gode analytiske evner og et skarpt øje for detaljer, og er du omstillingsparat, så er det måske lige dig vi mangler.

Stillingen ønskes besat primo august 2025 og vi forventer at holde samtaler i uge 24, 25 og 26.

Ansøgningsfrist torsdag d. 5. juni 2025.

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Jette Hansen på tlf. 43 59 12 21 eller Nadja Stryhn på tlf. 43 59 11 08.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.