Content & SoMe Manager
Vil du være med til at skabe et nyt hotelkoncept i København? Kan du skrive kreative tekster, skabe inspirerende content gennem billeder og video, og interesserer du dig for digital markedsføring?
Så skal du søge stillingen som Content & SoMe Manager på Admiral Hotel i København. Hotellet står netop nu midt i en spændende transformation, hvor ambitionen er at løfte gæsteoplevelsen og styrke hotellets position som et af Københavns absolutte tophoteller – også i fremtiden.
Som Content & SoMe Manager får du en central rolle i at producere materiale til hotellet og de digitale platforme, udarbejde strategiske contentplaner samt planlægge og udarbejde content til relanceringen af det nye Admiral Hotel.
Om jobbet
Jobbet kræver, at du kan have mange bolde i luften og både arbejde strategisk og være eksekverende. Du vil blive en vigtig del af et effektivt marketingteam, der hver dag supporterer Admiral Hotel og vores nyåbnede restaurant ’aye aye’.
Vi supporterer et hotel i døgndrift, og derfor er det afgørende, at vi er fysisk til stede på kontoret hver dag. Den tætte, daglige koordinering sikrer, at vi kan reagere hurtigt og effektivt, samtidig med at vi bevarer den høje kvalitet i vores service og samarbejde på tværs af afdelinger.
Du får en central rolle i arbejdet med at sikre og udvikle vores KPI’er – i tæt samarbejde med både marketingchefen og vores marketingassistent.
Din opgaver bliver blandt andet:
- Produktion og håndtering af SoMe content til Admiral Hotel (Instagram, Facebook, LinkedIn).
- Influencer collaborations (indgåelse af aftaler, udarbejdelse af briefs, koordinering m.m.).
- Community Management.
- Eksekvering på paid social strategier i samarbejde med eksternt bureau.
- Udarbejdelse af in house materialer til hotel og restaurant (menukort, skilte, infoskærme m.v.).
- Udarbejdelse af content til hotel- og restaurantplatforme (website, nyhedsbreve, digital gæstebog m.v.).
- Udarbejdelse af salgsmaterialer og eventkommunikation.
- Intern kommunikation og employer branding i samarbejde med HR.
Hvem er du?
- Du har 1-2 års erfaring fra en lignende stilling eller fra et bureau.
- Du kommunikerer fejlfrit og flydende på dansk og engelsk.
- Du tør at tænke i anderledes formater og har en æstetisk og kreativ sans.
- Du har erfaring med InDesign og Photoshop.
- Du arbejder selvstændigt og kan lide at have travlt.
- Du motiveres af resultater og team-succeser.
- Du er en positiv og dynamisk person med god gennemslagskraft.
Hvorfor du skal vælge Admiral Hotel
Admiral Hotel tilbyder en unik stilling med gode udviklingsmuligheder og stor frihed til at planlægge sin egen arbejdsdag.
Med til stillingen følger:
- Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen. Der kan forekomme aften- eller weekendarbejde ved events udenfor normal arbejdstid.
- Gode ansættelsesvilkår, herunder pensions-og sundhedsordning og 5 feriedage samt 9. måneders ansættelse.
- Løn efter kvalifikationer.
- Lækker kantineordning med frisklavet mad, fra vores egne dygtige kokke.
- En arbejdsplads med godt fællesskab, hvor du bliver en del af et engageret team med dygtige og imødekommende kolleger.
- Attraktive personalefordele, herunder fire gratis overnatninger årligt på Strawberrys hoteller i Norden samt øvrige personalerabatter.
Er vi et match?
Så send din ansøgning med det samme via ansøgningsknappen. Vi har ansøgningsfrist d. 8. juni og forventer at afholde samtaleforløbet i uge 25 og 26.
Stillingen har opstart mandag d. 8. september.
Vi glæder os til at høre fra dig!