Snaptun Frysehus A/S
Juelsminde

Erfaren økonomiassistent

Om os

Snaptun Frysehus A/S har drevet hav- og dambrug i næsten 40 år. Derudover har vi aktiviteter som slagtning, frysning og pakning af fisk til videre salg. Virksomheden blev grundlagt af Erland Laurits Petersen og er i dag drevet sammen med sønnen Tim Holmgaard Petersen.

Vi har en flad organisationsstruktur og korte beslutningsveje, hvor vi lægger stor vægt på et tæt samarbejde på tværs af afdelinger.

Nu søger vi en dygtig, erfaren og dedikeret økonomiassistent med solid erfaring i Microsoft Business Central 365 og regnskabsudarbejdelse. Hvis du er klar til at blive en del af et engageret team, ser vi frem til at høre fra dig.

Dine primære ansvarsområder

Som økonomiassistent vil du få en central rolle i vores økonomiafdeling og bliver en vigtig brik i at sikre vores økonomiske processer og udvikling. Du vil arbejde tæt sammen med dine kolleger og være ansvarlig for at løse de opgaver, der findes i en moderne økonomifunktion, herunder:

  • Klassisk bogholderi: debitor, kreditor og finans
  • Udarbejdelse af perioderegnskaber
  • Momsindberetning på månedsbasis
  • Klargøring af regnskaber til revisor
  • Optimering og implementering af Microsoft BC-moduler
  • Lønadministration via Dataløn, herunder afstemning og indberetninger
  • Løbende ledelses- og beslutningsrapportering
  • Rapportering og risikovurdering til driftsenheder
  • Bidrage til et godt arbejdsmiljø og fremme af afdelingens sammenhold og gode humør

Afhængigt af din erfaring og interesse vil der også være mulighed for at blive involveret i flere spændende og beslutningsrelevante opgaver for afdelingen eller ledelsen.

Din profil

Faglige kvalifikationer

  • Uddannelse inden for økonomi, regnskab eller finans
  • Minimum 5 års relevant erfaring
  • Erfaring med Microsoft Business Central, Document Capture og Dataløn
  • Erfaring med moms, Intrastat og skattekonto

Personlige egenskaber

Du er detaljeorienteret, struktureret og har en naturlig evne til at bevare overblikket, også når der er travlt. Du arbejder grundigt og har en høj standard for kvalitet i dit arbejde. Du har gode samarbejdsevner og trives med at arbejde på tværs af faggrupper.

Desuden har du et positivt sind, er mødestabil og trives i et dynamisk arbejdsmiljø. Du vil være en vigtig del af et team, der sætter pris på både faglighed og godt humør.

Vi forventer ikke, at du har erfaring med drift af dambrug, fiskeslagteri eller frysehus. Vi lærer dig alt, hvad du behøver at vide om vores branche. Det vigtigste er, at du er engageret, læringsvillig og klar til at bidrage til et arbejdsmiljø, hvor vi både har det sjovt og løser opgaverne effektivt.

Yderligere information

Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer ugentligt, men vi tilbyder også fleksibilitet og mulighed for at aftale en arbejdstid på 32 timer ugentligt, hvis dette passer bedre for dig.

Ansøgninger behandles løbende, og vi håber at have vores nye kollega ombord senest 1. august 2025 eller hurtigst muligt derefter.

Har du spørgsmål? Kontakt økonomichef Jonas Kildegaard Iversen på telefon 25 88 31 77.

Send din ansøgning og CV hurtigst muligt – vi ser frem til at høre fra dig!

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.