
Kundekonsulent med viden om software-systemer og interesse for skandinaviske markeder
Kunne du tænke dig at blive kundekonsulent i en mindre virksomhed, hvor vi vægter relationen til vores kunder meget højt? Vores kunder er musik- og kulturskoler, og vi brænder for at hjælpe vores kunder med at lykkes gennem digitalisering. Vi leverer administrativ software til mere end 600 musik- og kulturskoler på tværs af 9 europæiske lande.
Bliv en del af et team, som værdsætter samarbejde, tillid og troværdighed
Kan du se dig selv i et job, hvor du dagligt er i kontakt med vores kunder og hjælper dem i deres brug af det software-system, vi leverer? Er du hjælpsom af natur og god til at forklare tekniske funktioner, så alle kan forstå det? Kan du samtidig se sammenhænge på tværs og være proaktiv og måske ovenikøbet kreativ og innovativ i problemløsningen?
Hos SpeedAdmin er tillid og troværdighed i højsædet, både overfor vores kunder og overfor hinanden. Vi tager ansvar og værdsætter samarbejde. Som kundekonsulent arbejder du tæt sammen med dine kollegaer i Support, men også med kollegaer fra Salgs- og Udviklingsafdelingen.
Dine kerneopgaver som kundekonsulent
- Kundesupport og relationsopbygning: Du er en nøglespiller i dialogen med vores kunder – både via Zendesk og telefon. Med fokus på service og samarbejde hjælper du kunderne videre.
- Internt samarbejde: Du identificerer, om kunderne blot har brug for vejledning, eller om der skal foretages forbedringer eller rettelser i systemet. Ved sidstnævnte spiller du en vigtig rolle som samarbejdspartner for din kollegaer i Support- og Udviklingsafdelingen.
- Konsulentopgaver: Du gennemfører kurser, workshops og assisterer vores kunder med datahåndtering.
- Systemimplementeringer og migreringer: Du overtager implementerings- og migreringsprojekter fra salg, som du leder eller understøtter. Du vil være kundens primære kontaktperson og ansvarlig eller understøttende igennem hele projektet.
Kerneopgaver krydret med specialiserede opgaver
Hos SpeedAdmin har vi tillid til vores medarbejdere, og vi er nysgerrige på den enkeltes kompetencer. Vi bestræber os på, at vi hver især bidrager med det, som vi er bedst til – eller det vi interesserer os mest for.
Vi har en forventning om, at du har evnerne til umiddelbart eller inden for de første måneder at kunne løse kerneopgaverne, som er listet ovenfor. Ud over kerneopgaverne er der en række opgaver, som fordeles blandt teammedlemmerne i Supportafdelingen. Det er mere specialiserede opgaver, for eksempel: Oversættelse, dataimport, dataanalyse, projektledelse, procesoptimering, give input til nye systemfunktioner, udførelse af webinarer, udarbejdelse af brugerguides, give input til nyhedsbreve.
Erfaring og uddannelsesmæssig baggrund
Din erfaring og uddannelsesbaggrund kan være mangeartet. Det, som er vigtigst i denne stilling er, at du kan se dig i det job, som vi beskriver. Derudover er det vigtigt, at du uhindret taler og skriver engelsk samt mindst ét af de skandinaviske sprog – gerne flere.
Hvem er SpeedAdmin?
SpeedAdmin er en virksomhed med 40 ansatte. De fleste medarbejdere sidder på vores kontor i Sønderborg, som ligger lige ned til Alssund med god mulighed for walk-and-talks langs vandet. Vi er Europas førende leverandør af administrativ software til musik- og kulturskoler. Vores alt-i-én-platform gør hverdagen lettere for skoler, undervisere og elever – og vi brænder for at hjælpe vores kunder med at lykkes. Læs mere om os på www.speedadmin.com.
Som kundekonsulent bliver du en del af Supportafdelingen, som er ledet af Pernille Kristensen. Dit arbejdssted er kontoret i Sønderborg. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Pernille på tlf. 42 44 50 94 eller pernille.kristensen@speedadmin.com.
Sådan søger du
I din ansøgning vil vi gerne læse hvordan du mener at din uddannelse og din erfaring bidrager til kerneopgaverne. Fortæl os også hvilke af de specialiserede opgaver, der passer bedst til dine kompetencer og personlige egenskaber. Medtag gerne eksempler eller cases. Hvis du har erfaring med musik- og kulturskoler, vil det klart være en bonus.
Send din ansøgning og CV til job@speedadmin.com senest 25. maj 2025. Vi glæder os til at høre fra dig!