OneMed A/S
Hinnerup

Medarbejder til kundeservice

Hos OneMed ønsker vi at være kendt for vores unikke kundeservice, og nu har du mulighed for at komme med på holdet.

Dine primære arbejdsopgaver

Som en vigtig del af vores dedikerede team bliver du den første stemme, vores kunder møder – og du elsker det! Du trives med at tale i telefon dagen lang og nyder at skabe gode kundeoplevelser i hvert eneste opkald.

Ud over telefoniske henvendelser håndterer du også mails og forskellige administrative opgaver med overblik og professionalisme.

Når tempoet stiger, bevarer du roen og det gode humør. Du brænder for at hjælpe andre og formår at kombinere høj kvalitet med effektivitet i dine samtaler.

Kort sagt: Du er en ægte kundeservicehelt!

Dine kvalifikationer

  • Du har erfaring med kundeservice og mange opkald hver dag – gerne fra callcenter eller en funktion, hvor telefonen har været det primære arbejdsredskab
  • Du er god til at formulere dig, og du er nysgerrig efter at finde den bedste løsning for kunderne
  • Du taler og skriver flydende dansk og kan kommunikere på engelsk
  • Du har flair for IT og lærer nemt nye opgaver og rutiner
  • Du har måske en sundhedsfaglig baggrund. Dette er ikke et krav

Hvad kendetegner dig som person?

Hos OneMed leder vi efter mere end bare kompetencer – vi leder efter mennesker, der brænder for at gøre en forskel. Vi tror på, at den rette indstilling og energi smitter af på både kolleger og kunder. Derfor håber vi, at du kan se dig selv i følgende:

  • Du er en stærk kommunikator, der forstår vigtigheden af at skabe gode oplevelser – hver gang. Du møder kunderne med nærvær, professionalisme og et smil i stemmen.
  • Du er en positiv sjæl, der møder ind med godt humør og en ægte lyst til at samarbejde og bidrage til fællesskabet.
  • Du er struktureret og pålidelig – du tager ansvar, er fleksibel og trives med at arbejde selvstændigt, samtidig med at du er en holdspiller.
  • Du er proaktiv og kvalitetsbevidst. Du tager ejerskab for dine opgaver og sætter en ære i at levere resultater, du kan være stolt af.

Hos OneMed er det ikke bare en opgave, du løser – det er en oplevelse, du skaber. Vores kunder er kernen i alt, hvad vi gør, og din indsats er med til at sikre, at de føler sig set, hørt og værdsat. Det er dét, der gør forskellen.

Personlig udvikling på en attraktiv arbejdsplads

  • Hos OneMed kan vi tilbyde dig en attraktiv arbejdsplads i en spændende branche
  • Du får en grundig og løbende oplæring, således at du er klædt på til at give kunderne en god oplevelse
  • Du får en lang række fagligt kompetente kollegaer, som er parate til at sparre med dig i hverdagen

Vi tilbyder

Et spændende job, hvor et højt serviceniveau er en del af vores virksomheds DNA. Du kommer til at indgå i et team af dygtige og kompetente kollegaer, som alle brænder for at yde en god kundesupport.

Løn efter kvalifikationer. Arbejdstiden er som udgangspunkt mandag til fredag fra 8.00 til 16.00. Dog med fleksible rammer.

Opstart hurtigst muligt.

Vi indkalder løbende til samtaler.

Arbejdssted: Kappa 3, Søften, 8382 Hinnerup.

Kontakt og ansøgning

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Supply Chain Direktør på telefonnummer 23 30 76 15 eller Joakim.Sucksdorff@onemed.com

Jobbet søges via "Ansøg"-knappen nederst.


Om OneMed:
OneMed A/S is part of Asker Healthcare Group. Asker is a partner to caregivers across Europe, providing medical supplies, devices and equipment. We build and acquire leading companies that support the healthcare system to improve patient outcomes, reduce total cost of care and ensure a fair and sustainable value chain. The group has 4,000 employees in 17 countries.


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.