RGS Nordic
Kolding, Horsens

Site Manager assistent til Midtjylland

Til at styrke vores team i Jylland søger vi en Site Manager assistent, der kan være med til at sikre tilfredshed hos vores kunder og trivsel hos vores medarbejdere.

Har du en struktureret tilgang og blik for detaljer – særligt når det kommer til opgaver som anmeldelser, dokumentation og koordinering?

Evner du at sætte klare rammer, vise tillid, og er du en holdspiller, der interesserer sig for cirkulær økonomi og bæredygtighed? Så er det måske dig, vi leder efter.

Site Manager assistent

Som Site Manager assistent får du – i samarbejde med øvrige Site Managere/ Site Manager assistenter samt produktionschefen i vest – ansvaret for at være med til at sikre den mest optimale drift af vores produktionsanlæg.

Du har en god forståelse for IT-systemer og administrative opgaver – og er nysgerrighed på at lære nyt, da der vil være meget at sætte sig ind i starten.

Du får mulighed for at sætte dit eget præg på jobbet og får en afgørende rolle i udviklingen af anlæggene, forretningen og i forhold til kunder og andre eksterne samarbejdspartnere.

I RGS Nordic er vi godt 200 medarbejdere, og vi har anlæg fordelt geografisk i hele Danmark. Du vil referere til produktionschef og få et tæt samarbejde med vores øvrige Site Mangers, sælgere samt specialister og administrative funktioner, der primært har base på Selinevej i København. I dagligdagen vil du opleve bred kollegial støtte fra andre interne afdelinger, da vi har fokus på samarbejdet på tværs af afdelinger og geografi.

Som Site Manager assistent er dine overordnede ansvarsområder:

  • Sørge for et godt arbejdsmiljø, hvor dine kolleger trives, og kunderne er glade for samarbejdet.
  • Udvikle og vedligeholde arbejdsgange, kvalitetssikre, daglig processtyring og optimering af anlægget.
  • Ansvar for at vores anlæg leve op til RGS Nordics politikker, kvalitetskrav, compliance, sikkerhed samt love og regler indenfor området.

Dine primære arbejdsopgaver

  • Udarbejde pladskort / milestyring.
  • Udarbejde dokumentation for jordhåndtering og genbrugsfraktioner.
  • Udtage jordprøver, som vi lærer dig op i.
  • Tilrettelægge det daglige arbejde i samarbejde med Site Manageren herunder teamsammensætning.
  • Løbende have fokus på omkostninger, kostpriser og lagerstyring herunder månedsafslutning og staderapporter i samarbejde med Site Manageren og kolleger fra administrative afdelinger.

Vores nye kollega

Vi forstiller os at du har en analytisk og struktureret tilgang til dit arbejde, og det vil være en fordel, at du har branche- og produktkendskab. Det vil også være et stort plus, hvis du har erfaring med driftsøkonomi og IT-systemer – gerne Microsoft Office, Navision og Power BI – og ellers lærer vi dig det.

Du er lærenem og logisk tænkende – da mange af opgaverne kræver, at man forstår helheden, tør udfordre vores normale processer og forsøger at ”tænke ud af boksen”.

Jobbet kræver, at du har en positiv og samarbejdsorienteret indstilling, da du vil få en bred kontaktflade – både med kolleger, kunder og leverandører.

Du har evnen til at bevare overblik og arbejde selvstændigt, men rækker ud, når du har brug for sparring.

Derudover forventer vi, at du har kørekort til kategori B. Endelig vil det vil være en fordel, hvis du kan køre gummiged og/eller gravemaskine, og at du taler og skriver flydende dansk.

Vi tilbyder

Et rart kollegialt fællesskab, hvor det er naturligt, at vi hjælper og sparrer med hinanden. Vi har et godt og konstruktivt samarbejde med vores kunder og samarbejdspartnere – og ser god service og høj kvalitet som en selvfølge.

Vi kan blandt andet tilbyde sundhedsforsikring, pensionsordning og løn efter kvalifikationer. Og selvfølgelig sørger vi for at hjælpe dig ind i din nye rolle.

Stillingen er på 37 timer pr. uge fordelt i tidsrummet mellem kl. 06.00 og kl. 18:00 på hverdage. Vi ser gerne, at du er fleksibel i forhold til arbejdstid, da vi i perioder har travlt, og du må forvente, at der i travle perioder kan forekomme overarbejde.

Fysisk vil du få kontor i enten Kolding eller Horsens.

Din ansøgning

Kan du se dig selv i ovenstående job, så hører vi meget gerne fra dig. Vi holder samtaler løbende og tager stillingsopslaget ned igen, når vi har fundet vores nye kollega.

Du kan læse mere om os på vores hjemmeside www.rgsnordic.com, og har du spørgsmål til jobbet, er du er velkommen til at kontakte produktionschef Jesper Møller på telefon 81 77 26 64 eller på mail: jffm@rgsnordic.com.

Send din ansøgning, dit CV og eventuelt relevante bilag via kanppen "Ansøg".


Om RGS Nordic

RGS Nordic er vi specialister i behandling af forurenet jord og genanvendelse af byggeog anlægsaffald. Vi driver 17 modtage- og behandlingsanlæg i Danmark – heriblandt landets største affaldsbehandlingsanlæg på Amager. Faktisk behandler vi en tredjedel af alt affald fra bygge- og anlægsprojekter i Danmark. Samlet beskæftiger vi mere end 200 medarbejdere. RGS Nordic er ejet af hollandske Blue Phoenix Group.

Vores ambition er at gøre cirkulær økonomi til en god forretning. Vi arbejder for at affald omdannes til cirkulære materialer, som forretningsmæssigt kan stå på egne ben og fungerer i industriel skala. Vi tager et aktivt samfundsansvar og arbejder for at adressere klima-, miljø- og biodiversitetskriser ved at nedbringe trækket på naturens ressourcer og give brugte materialer nyt liv, nedsætte CO2-udslippet og minimere miljøbelastningen fra produktionen i samfundet.

Vi er cirka 200 medarbejdere og har anlæg fordelt geografisk i hele Danmark. De fleste af vores administrative funktioner har base på Selinevej i København.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.