Valdal Advokatfirma og Ejendomsadministration
København Ø

Har du interesse i eller forstand på inkasso, fonde m.v.?

Vi har fået en mængde nye sager i flere afdelinger, og vi søger derfor efter en ny kollega til at løfte opgaverne.

Om dig

Har du interesse for og er god til behandling af inkassosager? Kan du også i travle perioder hjælpe til med andre sagstyper, f.eks. fonde og ejendomshandler? Er du omhyggelig? Trives du med at have travlt? Og har du lyst til at være en del af et arbejdsfællesskab, hvor vi vægter faglighed og arbejdsglæde højt?

Så er det dig, vi søger som vores nye kollega.

Du vil komme til at arbejde med dine egne sager inden for forskellige fagområder og får et nært samarbejde med de andre sekretærer/sagsbehandlere og jurister samtidig med, at du vil komme til at arbejde med kollegaer på tværs af vores organisation.

Dit arbejde vil primært være i inkassoafdelingen og vil bestå af selvstændig sagsbehandling, herunder håndtering af forligsforhandlinger, retssager, fogedsagsbehandling, anmeldelse af fordringer m.v. Du har således helt styr på de grundlæggende opgaver i inkassoprocessen. Det er et plus, hvis du er bekendt med huslejeinkasso og også gerne har kendskab til behandling af tvangsauktionssager.

Måske er du allerede stærk i inkasso, har erfaring med fonde eller er lærenem og nysgerrig på at lære begge dele? Uanset hvad, sørger vi for god oplæring og faglig opbakning.

Ved arbejdet med fonde skal du forberede udkast til dagsordener, opsamling efter møder i form af korrekturlæsning af referater, udarbejdelse af lister over legatmodtagere m.v.

Vi anvender Advosys. Hvis du har kendskab til Advosys, er det absolut en fordel – men vi lærer gerne fra os, hvis ikke du har erfaringen med systemet. Dog er det en forudsætning, at du er stærk til IT.

Vores arbejde er vores visitkort – det er derfor vigtigt, at du skriver et fejlfrit dansk og er god til at formulere dig på skrift og i tale.

Vi lægger vægt på, at du er

  • ambitiøs og serviceminded
  • struktureret og kan prioritere dine opgaver
  • god til at bevare overblikket i travle perioder
  • sætter en ære i at levere arbejde af høj kvalitet

og ønsker at gøre en forskel for vores kunder/klienter og kollegaer. Vi sætter stor pris på, at du ikke er tilbageholdende med at tage et initiativ.

Om os

Vi har fokus på godt kollegaskab og udvikling.

Vores daglige leder, advokat Kresten M. Valdal udtaler ”Hos os sætter vi barren højt og sigter efter at være Danmarks måske bedste arbejdsplads”.

Du vil hos os møde en arbejdsplads, der har fokus på godt kollegaskab og udvikling og samtidig til stadighed stræber efter at levere produkter af højeste faglige kvalitet. Du vil få kompetente og humørfyldte kollegaer.

Vi lytter meget gerne til dig og dine erfaringer, så vi sammen kan skabe et godt resultat.

Vi tilbyder

  • En stilling på ca. 32 timer
  • Løn efter kvalifikationer
  • Pensionsordning
  • Sundhedsforsikring
  • Frokostordning
  • Fysioterapiordning
  • Parkeringsmulighed
  • En fleksibel arbejdsplads
  • Gode sociale rammer

Ser du dig som et godt match til os?

Så vil vi glæde os til at få dig med ombord på vores arbejdsplads. Næste skridt er, at du sender din ansøgning og cv til vores HR-ansvarlige Lene Henriette Poulsen på hr@valdal.com. Send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi behandler løbende ansøgninger, som de modtages.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Tiltrædelse hurtigst muligt.


Valdal Advokatfirma P/S er et familieejet advokatfirma beliggende på Østerbro. Vi er ca. 35 medarbejdere, heraf 5 jurister. Vores mål er at yde værdiskabende rådgivning af høj faglig og etisk karakter.

Udover en juridisk afdeling har vi også en afdeling for såvel ejendomsadministration som for inkasso.