
Ekstern sælger til Sjælland
– Ambitiøs og meget gerne med erfaring inden for eller kendskab til salg til byggemarkeder
Lidt om os
Hos Roliba A/S er vi eksperter i at sammensætte og levere det rette sortiment til vores kunder. Vi tilbyder en unik kombination af agenturprodukter og egen-importerede varer og fører en bred vifte af kvalitetsprodukter til byggemarkeder, trælaster, el-branchen, kontorforsyninger og specialforretninger. Vi er lagerførende med ca. 8.000 artikler fra det meste af verden på eget lager.
Vores målsætning er simpel! Vi skaber værdi for vores kunders forretning, ved altid at levere en ensartet høj kvalitet pakket ind i god service.
Lidt om jobbet
Du indtræder i vores eksterne salgsteam med et tæt samarbejde til vores interne salgsafdeling, hvor kunden er i centrum og hvor kundepleje, kundeservice, indsalg af kampagner og etablering af eks. udstillinger er en essentiel del af dagligdagen og – ikke mindst – hvor samarbejde og kommunikation vægtes højt på tværs af alle afdelinger i Roliba og hvor alle giver en hånd med.
Du får en bred kontaktflade til vores kunder fordelt på hele Sjælland og du modtager en grundig oplæring i alle vores produkter.
Arbejdsopgaver:
- Vi har fuld tillid til, at du selv styrer og planlægger dine kundebesøg med base fra din hjemmeadresse
- Du kommer til at arbejde med opsøgende og vedligeholdende salg til en stor og fast kundekreds
- Ordre og tilbudsgivning/tilbudsbehandling samt opfølgning på salg ud af butik
- Ombygning af produktsortiment
- Etablering og fastholdelse af nye sortimenter
- Produkttræning til dine kunder
- Indsalg og implementering af kampagneaktiviteter
- Implementering af udstillinger samt brug af marketing/POS materiale
- Opdatering og vedligehold af vores CRM-system og kundestamdata
Lidt om dig
- Du skal være serviceminded, ambitiøs og engageret
- Du trives i en performancekultur, hvor vi måler på KPI´er og er åbne omkring resultaterne
- Du har strukturen i orden og du holder styr på dit distrikt og din arbejdsdag
- Du har teknisk interesse
- Det er et krav at du kan arbejde med Officepakken
- Du må gerne have kendskab til C5 – eller i hvert fald have mod på at lære et nyt ERP-system af kende.
- Det er vigtigt, at du har et digitalt mindset
- Du har bopæl centralt på Sjælland
Alt det gode, vi tilbyder
- Hos Roliba A/S får du et godt, socialt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone og et fladt hierarki.
- En alsidig arbejdsdag i en hverdag fyldt med åbenhed, teamwork, humor og fleksibilitet.
- Vi er inde i en positiv udvikling, hvor digitalisering, optimering af daglige processer og hvor den bæredygtige agenda vægtes meget højt.
- Vi stiller en firmabil til rådighed på gule eller hvide plader. Og så har vi sammensat en lønpakke, der giver dig en fornuftig kombination af grundløn, provision og bonus.
Har du mod på at blive en del af Roliba A/S?
Så send din ansøgning og dit CV via linket "Ansøg" på denne side.
Har du spørgsmål i forhold til stillingen, er du velkommen til at kontakte Niels Sunke på +45 40 41 88 63. Løn efter kvalifikationer og vi håndterer alle henvendelser med største diskretion.
Vi ønsker stillingen besat fra den 1. august 2025 og indkalder løbende til samtaler. Ansøgningsfrist: torsdag den 12. juni 2025.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.