
Servicekoordinator
Har du flair for koordinering, og brænder du for at levere kundeservice i topklasse? Har du byggeteknisk forståelse, og motiveres du af at gøre en forskel for både kunder og kolleger? Så kan du være den servicekoordinator, vi søger til vores engagerede team hos Rationel i Herning.
Som servicekoordinator hos Rationel vil du være en del af vores dedikerede service team, hvor du i tæt samarbejde med kollegerne vil håndtere sagsbehandling, rådgivning, reklamationsbehandling og kundeservice. Din rolle bliver essentiel for at sikre, at både kunder og samarbejdspartnere oplever en service i topklasse.
Primære arbejdsopgaver
- Sagsbehandling, professionel rådgivning og håndtering af kundehenvendelser fra det danske marked inden for vinduesbranchen
- Koordinering af sager fra start til slut, herunder booking af montører og opfølgning
- Behandling af reklamationer og andre serviceforespørgsler
- Sikring af tydelig kommunikation mellem kunder, montører og vores salgs- og serviceafdelinger
- Diverse administrative opgaver
Du får ansvar for dine egne sager og skal sikre, at de bliver afviklet i samarbejde med montører og partnere, hvor kunderne inddrages aktivt i processen. Det er vigtigt, at du skaber overblik over dine sager, har direkte dialog med kunderne og sørger for, at montørerne får de nødvendige oplysninger.
Din succes i jobbet
Du evner at sætte dig i kundens sted og finde løsninger, der både skaber tillid og værdi. Din tilgang er professionel og empatisk – også i de svære samtaler. Du arbejder struktureret, trives med at have mange bolde i luften og har en naturlig lyst til at samarbejde.
Derudover skal du trives med samarbejde i et team. Mange af afdelingens opgaver kommer fra et fælles ticketsystem, og det er vigtigt, at vi sammen sikrer, at alle henvendelser bliver besvaret og sagerne fordeles korrekt.
Har du det der skal til?
- Erfaring med kundeservice, reklamationsbehandling og rådgivning – gerne fra byggebranchen
- Du er imødekommende og lyttende og formår at tilpasse din kommunikation til den enkelte kunde
- Du arbejder selvstændigt, struktureret og har øje for både kvalitet og detaljer – også når tempoet er højt
- Er rutineret IT-bruger og fortrolig med Office-pakken – gerne med erfaring i SAP
Bliv en del af service teamet
Hos Rationel bliver du en del af et stærkt fællesskab, hvor samarbejde og hjælpsomhed er en naturlig del af hverdagen. Du får en afvekslende arbejdsdag med stor indflydelse på dine egne opgaver og mulighed for at præge dine processer. Vi værdsætter en uformel, men professionel virksomhedskultur, hvor både trivsel og faglig udvikling er højt prioriteret.
Arbejdssted
Rationel
Dalgas Allé 7
7400 Herning
Arbejdstiden er 37 timer ugentligt mellem kl. 07:00-16:00 / 07:00-15:30.
Er du interesseret
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Service Manager, Benjamin Elsøe Jensen, på telefon +45 7221 1243 / 40 56 90 04.
Send din ansøgning og CV via ”Søg jobbet online” nedenfor.
Vi afholder samtaler løbende og ansætter, så snart vi har fundet den rette kandidat. Vi forventer ansættelsesstart snarest muligt.
Vi bringer dagslys og frisk luft ind i menneskers hverdag
DOVISTA Gruppen består af en række førende brands på det europæiske marked for facadevinduer og -døre. Gruppen består af i alt 12 brands og en e-handelsplatform, og beskæftiger mere end 6.500 medarbejdere. Sammen producerer og leverer vi vinduer og døre til det europæiske marked, hvor vores primære markeder er Danmark, Irland, Tyskland, Norge, Polen, Slovakiet, Sverige, Schweiz og Storbritannien.
Rationel er et af disse brands og er et anerkendt kvalitetsbrand inden for vinduer og døre. Rationel har mere end 60 års erfaring med vinduer og døre og gør sig hver dag umage for at leve op til kundernes forventninger. Produkterne skræddersys efter kundens ønsker og behov og passer både til nybyggeri og renovering. For det blotte øje er alle vinduer og døre måske ens. Sådan er det ikke for os i Rationel.
Hvert DOVISTA-brand er unikt og har sin egen historie, identitet og markedsstrategi, der er fast forankret lokalt og tæt forbundet med kunderne. Vores brands samarbejder dog på tværs for at dele viden og skabe synergier mellem mærkerne og styrke gruppens fælles kompetencer og kvaliteter. Vi kalder det
Distinctive Brands – Shared Excellence. Vi betjener vores kunder og markeder som Distinctive Brands, og vi udvikler os sammen gennem Shared Excellence. Dette er vores forretningsmodel.
DOVISTA’s position er opbygget gennem en kombination af organisk vækst og opkøb siden vores etablering i 2004. Vores formål er fortsat
at bringe dagslys og frisk luft ind i menneskers hverdag, tilbyde en klar udsigt til verden udenfor og samtidig sikre et sundt indeklima.
Lær os bedre at kende ved at besøge www.rationel.dk ogwww.dovista.com.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.