HL Management A/S
København K

Regnskabsmedarbejder

Vi søger en regnskabsmedarbejder med ambitioner, som gerne vil tage ejerskab i en ekspanderende ejendomsvirksomhed beliggende i København K.

Om virksomheden

Vi er et dynamisk og ambitiøst investerings- og property asset management selskab, med stærke værdier og fokus på kvalitet, høj faglighed og ordentlighed. Vi tilbyder vores investorer at forestå indkøb af investeringsejendomme og gennemføre værdiskabende fondsforvaltning. Vi investerer indtil videre primært i den gamle københavnske boligmasse, og er FAIF godkendt hos Finanstilsynet.

Vores vision er at være de bedste inden for ejendomsforædling, og vi arbejder målrettet for at skabe værdi for vores investorer og vores lejere, samt at have en god uformel arbejdsplads for vores medarbejdere. Vi har et stærkt fokus på vækst, og har de sidste 24 måneder fordoblet vores ejendomsportefølje under forvaltning til cirka 1,5 mia.kr.

Om stillingen

Som regnskabsmedarbejder vil du få en ansvaret for bogholderiet i vores managementselskaber og vores p.t. tre ejendomsfonde og 30 underliggende holding- og ejendomsselskaber. Du får et selvstændigt job, men stadig med tæt samarbejde og gensidig vidensdeling og sparring med de to øvrige kollegaer i økonomiteamet. Derudover vil du også have en nær kontakt til den øvrige organisation på i alt 15 engagerede kollegaer i en kultur, hvor vi altid støtter hinanden og løfter i fællesskab.

Vi benytter ERP-systemet UNIK Bolig samt digitalt dokument flow Scandigital, og vi har en meget velfungerende økonomiafdeling. Vi har høj fokus på digitalisering og automatisering og har kun et relativt begrænset omfang af manuelle bogføringstransaktioner.

Det vil være et struktureret og afstemt bogholderi, du får ansvaret for.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå af:

  • Ansvar for det digitale kreditorworkflow i Scandigital, vedligeholdelse af PBS aftaler og BSplus import samt gennemførsel af kreditorbetalinger.
  • Månedlige huslejekørsler i UNIK samt løbende opfølgning og bogføring af modtagne huslejeindbetalinger og lejerrestancer.
  • Kvartalsvis udfakturering af management-ydelser.
  • Regnskabsmæssige ad-hoc opgaver ved vores jævnlige ejendomskøb, herunder oprettelse af nye finansenheder, bogføring af selskabsstiftelser og ejendomskøb samt afstemning og bogføring af refusionsopgørelser inkl. lejer-posteringer.
  • Optagelse og konvertering af realkreditlån.
  • Kortsigtet likviditetsstyring og mellemregning af overskudslikviditet mellem selskaberne.
  • Deltagelse i måneds/kvartalsluk sammen med teamets øvrige kolleger. Herunder afstemningsarbejder, momsindberetning og bogføring af diverse månedslukposteringer.

Du vil få rig mulighed for at benytte dine regnskabskompetencer og med stor variation i opgaverne. Vi er stadig i vækst og en udvikling og kommende tilpasninger af stillingens omfang vil ske under hensyntagen til både virksomhedens og dine ønsker til arbejdsopgaver samt dine ambitioner for personlig udvikling.

Personlige kompetencer

Den rette kandidat har erfaring fra en lignende stilling, og en relevant økonomisk uddannelse, som matcher de opgaver, der ligger i stillingen.

Det vil være et plus, hvis du har erfaring inden for ejendomsbranchen, og hvis du er vant til at arbejde i UNIK Bolig, men dette er ikke et krav. Vi forventer at du har generel flair for it, herunder Excel.

Det ligger dig naturligt at arbejde struktureret og selvstændigt med dine opgaver og du besidder modenhed og roligt overblik. Du skal være talstærk og god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt på flydende dansk.

Du tilbydes

En selvstændig og udfordrende stilling i en ambitiøs vækstvirksomhed i et engageret team, hvor samarbejde, faglighed og personlig udvikling er i centrum, og hvor vi altid er klar til at hjælpe hinanden. Vi er en flad organisationskultur og du er tæt på ledelsen. Endvidere tilbydes:

  • 37 timer pr. uge.
  • 5 ugers ferie + 5 feriefridage
  • Fleksible arbejdstider
  • Pensionsordning
  • Sundhedsforsikring
  • God frokostordning
  • Løn efter kvalifikationer

Kontakt og ansøgning

Der vil løbende blive kaldt ind til samtaler, så send gerne snarest din ansøgning med CV via "Ansøg"-knappen. Når vi har fundet den rette kandidat, lukker vi stillingsopslaget. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Økonomichef Alex Nissov på telefon 2644 8121. Vi behandler ansøgningerne, og indkalder løbende til samtaler. Din ansøgning behandles naturligvis fortroligt.


HL Management A/S er et seriøst og ambitiøst investerings- & property asset managementfirma, som er FAIF godkendt. Vi investerer i enkelte ejendomme og ejendomsporteføljer, som placeres i ejendomsfonde med forskellige investeringsstrategier.


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.